“Avslappende”

Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Rask og god service
Oppmerksom servitør!
God øl i rolige omgivelser.
Perfekt for en times rast og nye god drikke
Renslig

Takk, Michael H

Anmeldt 4. juli 2019

Dette er en hyggelig brun pub like ved nasjonalteateret i Oslo.
God service er viktig og skaper hyggelig stemning.
Det har dtte stedet lykkes med.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Petter B
Anmeldt 3. november 2018

Har stort sett bare vært her på sommer/høst tid og sittet ute med et glass av øl eller vin. Men har vært inn for å bestille og jeg synes det er trivelie mennesker som jobber her. Ellers et koselig sted jeg vil anbefale.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Bjørn B
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En koselig pub med mye folk. Vi avsluttet kvelden med en drink her. Det ble ikke spilt musikk, noe som passer utmerket når man ønsker å snakke med hverandre.

Takk, trinelisem2016
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Pub av den brune typen, all slags folk og trivelig stemning litt utpå en sein lørdagskveld rett ved Nasjonalteateret stasjon...

Dato for besøk: mai 2018
Takk, TER42

Reisende som så på Paddy's, så også på

Har du vært i Paddy's? Del dine erfaringer!