“Pho suppe med PØLSE”
Anmeldelse av Viet Nam House

Viet Nam House
Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Vi gikk hit for å varme oss på en god Pho suppe i januar kulden, men ble veldig skuffet. Først og fremst på kraften, som bar tydelig tegn av buljong terning, men ikke minst av avskjæret av en pølse snabb med avtrykk av plastikk. Da de ble gjort oppmerksomme på dette var det ingen unnskyldning, men fikk ny suppe med beskjed om at jeg neste gang måtte si fra om jeg ikke ville ha "skinke" i. Snakk om skinke!!! Kommer ikke tilbake hit. Misbruk av tid, penger og gane!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, anne-cathrine b

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten av noen venner og gledet meg til ut å spise med venninner før konsert.

Jeg håper virkelig at både kokk og servitører må ha hatt en dårlig dag, for dette var virkelig svært lite imponerende. Både servicen og maten. Vi måtte nærmest mase om å få bestilt drikke og mat, og da jeg bad om lite ølglass til ølen min, fikk jeg beskjed om at de ikke hadde det, enda han akkurat hadde servert andre gjester et slikt glass.

Jeg bestilte Wontonsuppe. Den ble forvekslet med det de andre bestilte, så den ble servert dem og begynte å spise. Jeg må innrømme at jeg tenkte «heldigvis er ikke det min suppe». Ble jo da litt skuffet da det viste seg at det faktisk var min. Suppa hadde farge som skittent oppvaskvann, lite innbydende. Svinebitene hadde mer fett enn kjøtt, det manglet scampi, og korianderen var byttet ut med en svær bunt med Salvie.

Dette var rett og slett veldig skuffende og ikke godt. I tillegg tok det over en time før vi fikk maten. Da vi begynte å etterlyse den, tok det enda i hvert fall et kvarter før vi alle fikk mat.

Jeg håper dette var en dårlig dag for dem. Servitørene var blide. Det skal de ha, men tror ikke jeg kommer tilbake.

Takk, 730tanjal
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Nydelig asiatisk mat, med fokus på Vietnam og Thailand.
Maten er velsmakende i rause porsjoner og raskt servert. Betjeningen er hyggelig og effektiv.
Det er forholdsvis høy gjennomstrømning av gjester. Populært sted!
Lokalet er innredet som en lett hysterisk, lakserosa kalksteinsgrotte og er underholdende i seg selv.

Vi hadde grønn og rød curry fra Thailand og begge rettene var smakfulle og deilige!

Rimelig priset.

Takk, bergerac42
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

takk for sykt bra mat. pho'en var helt fantastisk, og servert som den serveres i Vietnam. atmosfæren var fin og stedet gå inntrykk av å være veldrevet med god hygiene og god service. fine priser!!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Trudels88
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Ålreit mat til ok pris. Jeg valgte "Pad Thai" og den var ok, men ingen høydare. Den var merket med to chillier i menyen og jeg var klar for litt sterk mat, men denne var ca like sterk som risengrynsgrøt. Nuddelsuppen ett par av mine venner valgte var betraktelig bedre og god på smak.

Dato for besøk: august 2018
Takk, anettel211

Reisende som så på Viet Nam House, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Viet Nam House? Del dine erfaringer!