“Utrolig sjarmerende !”
Anmeldelse av Ostebutikken

Ostebutikken
Prisklasse: kr 139 - kr 255
Kjøkken: Fransk
Beskrivelse: Ostebutikken Delikatesse & Bistro. Vi selger modne oster, hjemmelagde delikatesser, fantastiske oljer, eddikker, pata, krydder, tunfisk og mye mer... Bistro meny som vi endrer ofte, og alle rettigheter. Velkommen!
Anmeldt 7. november 2018

En sjarmerende liten restaurant på Grunerløkka - fin atmosfære, nydelig betjening. Vi anbefaler ostetallerken - som en fin start før man inntar kino :)

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Dame155

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Godt tilskudd til et bra restauranttilbud i Oslo.
Løksuppe samt Bouillabaisse ,- samt ost til dessert ble våre valg . Gjennomført bra . Selv husets vin var det bra kvalitet.
Hyggelig betjening og svært trivelige lokaler .

Anbefales.

Takk, 50JensP
Anmeldt 30. september 2018

En ytterst sjarmerende, knøttliten bistrorestaurant i gangavstand fra Birkelunden holdeplass. Nydelig mat, god stemning og topp service veier fint opp for at bordene er akkurat så små som de må være for å få plass.
Vi spiste moules frites, bouillabaise og entrécoté, og med unntak for litt slappe frites var maten utsøkt.
En god, liten vinmeny og en god, liten ølmeny ga oss nok av drikke å velge mellom. Ikke er prisene til å dåne av heller. Vi kommer absolutt tilbake hit.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Berit B
Anmeldt 28. august 2018

Dette stedet er noe så unikt som en helt autentisk Paris-kafé, og jeg lurer på om det er den eneste av sitt slag i Oslo. Franskmenn vil nemlig spise solid, god og enkel mat, uten fiksfakseri.
Det finner du her; jeg føler at jeg er i Paris. Nydelig, ujålete mat, herlig stemning.
Bedre kan det vel ikke bli om man er frankofil.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 384ragnhildb
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Koselig fransk bistro med deilig fransk inspirert mat, menyen er spennende selv om den ikke er stor, vin menyen er imidlertid for «tynn» her bør man få inn flere franske gode viner til fornuftige priser. Vi hygget oss og kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på Ostebutikken, så også på

Har du vært i Ostebutikken? Del dine erfaringer!