“Fransk bistro på sitt beste!”
Anmeldelse av Ostebutikken

Ostebutikken
Kjøkken: Fransk
God for: Romantisk
Beskrivelse: Ostebutikken Delikatesse & Bistro. Vi selger modne oster, hjemmelagde delikatesser, fantastiske oljer, eddikker, pata, krydder, tunfisk og mye mer... Bistro meny som vi endrer ofte, og alle rettigheter. Velkommen!
Anmeldt 30. juli 2021

Vi hadde en uforglemmelig middag på Ostebutikken sist onsdag! Maten var helt fabelaktig! «Høydaren» var vår servitør, som vi fikk en helt spesiell dialog med.:) Det var akkurat slik som det skal være på en fransk bistro! Ta med din kjære, venner og/eller familie til Ostebutikken! Et sted alle må besøke!!!

Takk, Jan Arne C

Anmeldt 23. juli 2021

Trivelig lite sted på grunerløkka, Små bord med rødrutete duker gir en god stemning Liten fransk bistro, Vi spiste Chevre salat , Entrecote og Creme brullet. Alt smakte utrolig godt. Gode fransk vin og beste Sherry og portvin til desserten, Anbefales!

Takk, exxin
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Koselig og stemningsfull fransk opplevelse. Nydelig mat og drikke. God stemning og oppmerksom servitør. Kommer igjen :)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Thaukebo
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Dette stedet er en av mine favoritter når det kommer til fransk mat. Restauranten er så koselig og intim, maten er alltid like bra og servicen er det samme. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, KristinaHedberg
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig koselig intim bistro, med rutete duker og god atmosfære Hyggelig og oppmerksom servitør. Maten smakte fortreffelig og mener stedet er verdt et besøk. Bør bestilles bord i god tid, da det er et lite sted med få bord.

Dato for besøk: september 2020
Takk, matergodt1

Reisende som så på Ostebutikken, så også på

Har du vært i Ostebutikken? Del dine erfaringer!