“Mareritt pga såkalt sikkerhetspersonell”
Anmeldelse av Fru Burum´s

Fru Burum´s
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vi ble utsatt for en meget ubehagelig episode og bedt om å forlate stedet. Uniformert personell mente at noen av gjestene hadde dårlig diksjon. Vi snakker altså ikke høylydt snakk, sjenerende oppførsel. Tvert i mot 3 halvlitere i forkant. Irriterende og unødvendig. Hvorfor ødelegge et hyggelig sted på denne måten???

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, knurra71

Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Ett forferdelig sted med ett ekstremt dårlig personale! Gå forbi!! Ble nektet servering etter 2 øl, ble nektet severing fordi jeg snakket høyt !! No jeg ikke gjorde!

Dato for besøk: januar 2018
5  Takk, Jan S
Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Vi besøker Oslo flere ganger i året. Alltid hyggelig å stikke innom. Trivelig miljø og imøtekommende personale.

Dato for besøk: august 2017
Takk, kristinf168
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Tenk jeg ble nektet servering på fru Burum hvor jeg har vært utallige ganger i årenes løp, dog med norske bartendere. En mørkhudet kar nektet meg servering fordi jeg hadde røde øyner. Og jeg hadde røde øyner fordi jeg har øyebetennelse. Har vært hos legen og går på klhoramfenikol, for den som vet hva det er, altså jeg var klink edru noe mine venner kan bekrefte. Denne behandling er ubegripelig når man ser hvor mange fylliker som sitter til alle døgnets tider på terrassen hos fr Burum.
Gå et annet sted om du vil bli servert av norsk hyggelig personal.Dette er lavmål. Vi fortsatte litt lenger opp i niels juelgate til, 'forest and brown '. Nydelig sted med fantastisk personale.

Dato for besøk: august 2017
5  Takk, edelhol
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Vi har alltid vært veldig glade i Burum. Vært der mange ganger. Nå plutselig fikk vi ikke mere å drikke. De mente vi hadde hatt nok. Min mann hadde ikke drukket noe før vi kom. Og jeg hadde drukket to glass hvitvin. De vi satt sammen med forsto ingenting. Hun lyse - unge sjefen bør skjerpe seg. Vi er kjempeskuffet over dette. Har hørt andre historier - tilsvarende. Rart. Har ofte sett meget berusede - hyggelige folk der. Hilsen fra Lars Petter og Elisabeth

Dato for besøk: mai 2017
3  Takk, Tebasi

Reisende som så på Fru Burum´s, så også på

Har du vært i Fru Burum´s? Del dine erfaringer!