“Hyggelig pub/bar”
Anmeldelse av Fru Burum´s

Fru Burum´s
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Min frue og jeg, sammen med 2 venner, var innom der sist søndag. Hyggelig pub/bar med hyggelig betjening. Det serveres ikke mat på stedet, men det er OK å f.eks bestille mat gjennom Fodora og nyte maten her. De har et godt utvalg av øl. Stedet anbefales herved

Takk, joningvel

Anmeldt 28. desember 2019

Aldri mer Fru Burum`s. Var der med mine voksne barn. Skulle ha en hyggelig kveld ute. Vi var ikke høylytte, ei heller beruset. Fikk en øl, for deretter å bli nektet videre servering. Dette var helt uforståelig og særdeles nedverdigende. Dette kom helt ut av det blå og damen som sto bak dette viste ikke forventet serviceinnstilling. Virker for meg som om hun bare måtte statuere et eksempel, og ha statistikk å vise til. I ettertid har jeg fått høre at det er ikke første gang denne servitøren har opptrådd på tilsvarende vis.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KristinF635
Anmeldt 17. august 2019

Mange besøkende denne ettermiddagen. Ute fullt med fant plass inne, ut mot gaten. Man må stoppe å prate når trikkene passerer, men det går jo greit. Hyggelig personale. Ett hyggelig sted å være.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Dette er desidert det hyggeligste stedet i området. Godt utvalg av drikkevarer, og hyggelig og hjelpsomt personale. Stedet har også en veldig hyggelig utendørs terrasse som er helt ypperlig om sommeren. Inne er det også hyggelig, og det er god plass. For de som er interesserte arrangeres det også quiz her, men den var litt for vanskelig for oss. Er du i nærheten bør du ta turen innom for noe deilig å drikke. Er du sulten, kan du ta med mat fra et av matserveringsstedene i nærheten.

Takk, mariahM8095TZ
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vi ble utsatt for en meget ubehagelig episode og bedt om å forlate stedet. Uniformert personell mente at noen av gjestene hadde dårlig diksjon. Vi snakker altså ikke høylydt snakk, sjenerende oppførsel. Tvert i mot 3 halvlitere i forkant. Irriterende og unødvendig. Hvorfor ødelegge et hyggelig sted på denne måten???

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, knurra71

Reisende som så på Fru Burum´s, så også på

Har du vært i Fru Burum´s? Del dine erfaringer!