“Langhelg i Oslo.”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Bestilte lasagne. Måtte vente over 30 min på maten. Lasagnen var kald inni. Kelneren virka lite intresert, og vi måtte spørre flere ganger om regningen. Alt i alt en dårlig opplevelse.

Takk, Liv F

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Reserverte bord en lørdags kveld, det angrer vi ikke på. Da vi kom var det kø for å få bord nesten helt ut i gaten. Maten er som den alltid er, litt i overkant overpriset i forhold til det du får, men maten smaker bra. Trekker veldig ned at servitørene står å diskuterer rett ved bordet vårt at vi snart er ferdige og at vårt bord snart blir ledig, når vi nylig har fått maten. Trekker også ned at det var utrolig varmt i lokalet og tung luft, noe som ikke er akseptabelt når vi er kommet i midten av oktober. Litt vel høy bakgrunns musikk, følte vi måtte rope til hverandre.

Takk, B8188NClindak
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Havnet på Egon en sen mandag kveld etter å kommet Oslo, en av få som serverer mat etter klokken 2200 i Oslo og anger ikke biffsnaderen smakte helt topp grønstakene prima og servicen rask og bra ble en hyggelig kveld.

Takk, Einar G
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Mørkt og trangt, servicen var Ok - men det hjelper så lite når alt er overpriset. En av ungene ville ha biff og pommefrites, men det var ikke på barnemenyen. Vi endte opp med å bestille voksen porsjon uten grønnsaker til 330 kroner. Legger ved bilde for å vise det vi fikk og det sier vel alt. Gode desserter, hvis du bare skal ha noe søtt og en kopp kaffe - men dyrt.

Takk, VigdisFK
Anmeldt 6. september 2018

Grei nok service. Ok mat. Trangt og litt ubehagelige gjester. Ikke et sted jeg umiddelbart vil vil anbefale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ola6694

Reisende som så på Egon Karl Johan, så også på

Har du vært i Egon Karl Johan? Del dine erfaringer!