“Kjempegod mat”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2020

Vi var her som et par på en lørdagsdate, maten smakte meget godt og det var en god porsjon.

Det eneste negative var at det var litt varmt inne, selv om det ikke var så mye folk.

Takk, Espen K

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette var det verste restaurant besøket på lang tid. At man har klart å lage en så stor uteservering for en restaurant som åpenbart ikke kan håndtere det er helt hinsides.

For å ta vårt besøk. Bestilte gjennom QR koden på bordet. Fikk slapp dispenser brus uten kullsyre. Står at maten skal kom om 20 minutter, ok vi setter oss til og venter. Sjekker bestillingen etter 25 minutter, står at den er ferdig??? Spør servitør etter 5 minutter til, får svar om at det er ferdig om 5 minutter. Ok, setter oss og venter igjen. 15 minutter seinere, altså 50 minutter etter at vi bestilte kommer maten...
Flere bord som kom etter oss får maten før oss.

Maten er en skuffelse. Pasta Carbonara uten saus, kald phily steak sandwich, lasagne som er hard og all maten var uten krydder. Smakløst og tragisk. At Egon kjeden kan være seg bekjent av dette stedet er utrolig.
En servitør spurte oss så vidt om alt var greit,men helt åpenbart at de ønsket å konsentrere seg om andre bord. Helst eldre personer, med et desperat forsøk på å få litt ekstra tips. Frekt og arrogant personale.

I tillegg så herretoalettene ikke bra ut. Pissoarer var stengt. Det stinket tiss og det fløt søppel på gulvet.

Dette stedet er bare å styre langt unna. Vi kommer aldri til å komme tilbake hit.

3  Takk, vegardlitangen
Anmeldt 23. juli 2020

Vi var tre som spiste. To fikk burgere, og en skulle ha blt. Fikk servert en kald sandwich med stekt egg med kald ost og kokt skinke. Vi sa i fra, og fikk en sur tilbakemelding fra servitøren. En annen servitør sa hun skulle sjekke med kjøkkenet! Hun gikk i motsatt retning, og vi gikk. Kan ikke anbefale dette!

2  Takk, 2Anne2
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig servitør, som hjalp oss raskt og som også gikk igjennom menyen og hva han anbefalte.

Jeg gikk for en ny rett som jeg aldri har smakt, og det falt veldig i smak.
Maten smakte bra, og drinken jeg fikk var også god.

2  Takk, Tinaaleksa
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Maten var helt død når vi fikk den, pommes frittesen var kald. Jeg fikk hår i maten og servicen var helt forferdelig til prisen på maten.
Håret jeg fikk i maten dekket de med pengene tilbake og en gratis dessert som var helt ok. anbefaler ikke denne restauranten

1  Takk, fredriko625

Reisende som så på Egon Karl Johan, så også på

Har du vært i Egon Karl Johan? Del dine erfaringer!