“Egon ødela dagen”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Spiste lunch, ute i solskinnet, som holdt god Egon standard. Da vi skulke betale å gå oppdaget eg at sitteputen var våt og det var selvsagt også dongeribuksen min. Helt ubrukelig betjening som legger ut våte sitteputer og forventer å komme unna med det. Ingen rabatt på maten, hovmesteren mumlet beklager. Ikke aktuelle å gå rundt i Oslo med en våt bukse, så dagen er effektivt ødelagt av inkompetent betjening på Egon Karl-Johan.
Får håpe dette er ett Oslofenomen og at andre Egon restauranter leverer som normalt.

Takk, 859terjeh

Anmeldt 29. juli 2021

Ble behandlet skikkelig dårlig av en servitør som nektet å gi meg et glass vann. Hun bare sukket og himlet med øynene når jeg spurte. SKIKKELIG DÅRLIG SERVICE! Aldri blitt behandlet så dårlig på Egon før, men etter i dag så skal jeg aldri dra tilbake

Takk, Turidamaliejensen
Anmeldt 27. juli 2021

Her var det god mat. Bestilte en god biff med fløtepoteter til. Kjempegodt. Var veldig mye folk og vi regnet med lang ventetid, men her jobber de raskt og maten kom som ganske kjapt.

Takk, Marianne F
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag. Lasagnen var iskald i midten, når vi gav beskjed tok de den med og varmet den, når den kom tilbake hadde de kastet brødet til. Pizza fikk vi til minste mann. Han spurte om ketchup, den fikk vi etter han hadde spist opp alt (vi spurte flere ganger). fikk feilt tilbehør på rett tre. Jeg kunne forstått noe av dette dersom det var fult, men halvparten av bordene var tomme

Takk, 125linna
Anmeldt 12. juni 2021

Vi startet ettermiddagen på Egon. Servitøren var der omtrent med en gang. Veldig hyggelig betjent. Småpratet og lo. Skapte en hyggelig atmosfære med en gang. Drikken kom raskt. Vi satt en times tid og servitøren var oppmerksom og vi trengte ikke vente for å bestille mer. Vi gikk videre, men kom tilbake noen timer senere for middag. Vi fikk bord med en gang, og servitøren var på pletten med en gang. Hun husket oss og smilte og hilste på og takket for sist. Alle i betjeningen var veldig blide og hyggelige. Vi bestilte mat, og den kom raskt. De hadde ved en feiltagelse gitt den ene retten til et annet bord, og beklaget dette på det sterkeste. Ikke mange minutter etter kom maten. Biffen var desverre ikke stekt riktig og jeg sa ifra. Dette ble ordnet med en gang. Underveis klarte jeg å dytte til bordet slik at drikken veltet. Servitøren lo og sa med et smil "ja, da ble det kaffe på deg". Ikke lenge etter kom hun med den nye drikken vi hadde bestilt, men med en ekstra drikke for den jeg hadde veltet. Maten smakte helt ypperlig. Vi storkoste oss, og har bare positivt å si om Egon

Takk, vikingdaddy1

Reisende som så på Egon Karl Johan, så også på

Har du vært i Egon Karl Johan? Del dine erfaringer!