“Greit nok!”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021

Greit nok, med kjapp servering og helt ok mat. Relativt dyrt. God stemning ute og greit å få sitte på skattebetalernes eiendom (midt i gaten!). Litt treig servering, og ganskee overfladiske og nonchalante servitører.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Oddie99

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Spiste lunch, ute i solskinnet, som holdt god Egon standard. Da vi skulke betale å gå oppdaget eg at sitteputen var våt og det var selvsagt også dongeribuksen min. Helt ubrukelig betjening som legger ut våte sitteputer og forventer å komme unna med det. Ingen rabatt på maten, hovmesteren mumlet beklager. Ikke aktuelle å gå rundt i Oslo med en våt bukse, så dagen er effektivt ødelagt av inkompetent betjening på Egon Karl-Johan.
Får håpe dette er ett Oslofenomen og at andre Egon restauranter leverer som normalt.

Takk, 859terjeh
Anmeldt 29. juli 2021

Ble behandlet skikkelig dårlig av en servitør som nektet å gi meg et glass vann. Hun bare sukket og himlet med øynene når jeg spurte. SKIKKELIG DÅRLIG SERVICE! Aldri blitt behandlet så dårlig på Egon før, men etter i dag så skal jeg aldri dra tilbake

Takk, Turidamaliejensen
Anmeldt 27. juli 2021

Her var det god mat. Bestilte en god biff med fløtepoteter til. Kjempegodt. Var veldig mye folk og vi regnet med lang ventetid, men her jobber de raskt og maten kom som ganske kjapt.

Takk, Marianne F
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag. Lasagnen var iskald i midten, når vi gav beskjed tok de den med og varmet den, når den kom tilbake hadde de kastet brødet til. Pizza fikk vi til minste mann. Han spurte om ketchup, den fikk vi etter han hadde spist opp alt (vi spurte flere ganger). fikk feilt tilbehør på rett tre. Jeg kunne forstått noe av dette dersom det var fult, men halvparten av bordene var tomme

Takk, 125linna

Reisende som så på Egon Karl Johan, så også på

Har du vært i Egon Karl Johan? Del dine erfaringer!