“Dyr og helt ok mat”
Anmeldelse av Mats & Martin CC Vest

Mats & Martin CC Vest
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Internasjonalt, Grill
Anmeldt 29. desember 2018

Jeg synes dette her bare blir for dyrt ift det en får i retur som egentlig er helt ok mat. Fin uteservering selv om den ligger rett inn i Vækerøveien som er nokså kraftig trafikkert.

Dato for besøk: august 2018
Takk, jeRudi

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Herlig lunsjsted. Bra mat og priser over snitt - men verd det likevel. Kul og hyggelig betjening. Også egnet for middag. Rustikk restaurant - men varm og koselig atmosfære likevel. Anbefaler for alle aldre egentlig. Pizzaen er veldig god - gode smaker med gode ferske råvarer generelt. Ikke så stor meny men holder når det er bredde og gode smaker!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, NinaR653
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

God service, god mat og greie priser. Litt treig servering, men pizzaen var veldig bra. Skikkelig fiskesuppe, gode porsjoner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jcbergum
Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Koselig sted på CC Vest. Innbydende lokaler. Grei meny. Vi gikk for to italienske pizzaer. De var meget skuffende. Tamme i smaken. Særlig var det dog bunnene som skuffet oss. Tykke og bløte bunner var ikke en god mat-/smaksopplevelse. Noe av de minst gode italienske pizzaene vi har spist.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Fredag ettermiddag, stille og rolig - var litt usikker på om de i det hele tatt var åpne.
Effektiv betjening, og maten kommer også relativt raskt. Dog kunne det virke som at betjeningen var litt uinspirerte.
Kommer tilbake, men ikke pga dagens service og betjening.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Fantonaldo

Reisende som så på Mats & Martin CC Vest, så også på

Har du vært i Mats & Martin CC Vest? Del dine erfaringer!