“Catering fra M&M”
Anmeldelse av Mats & Martin CC Vest

Mats & Martin CC Vest
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Internasjonalt, Grill
Anmeldt 7. september 2021

Vi bestilte catering fra M&M til vår datters konfirmasjon. Gjestene var veldig fornøyd med maten. Den kom på elegante fat, og menyen var mer spennende enn man vanligvis får ved catering. Kanskje litt for spennende for de minste barna, så lurt å tilpasse litt. Kan absolutt anbefale.

Dato for besøk: september 2021
Takk, KjetilS136

Anmeldt 1. september 2020

Dette var en positiv overraskelse når vi besøkte CC vest. Veldig hyggelig betjening som tok oss i mot. Koselig sitteområde. Helt greit utvalg på menyen, ikke for mye, slik at det blir enkelt å velge. Prøvde en av pizzaene deres. Denne var veldig god, og mektig. For barna ble det burgerne som var helt greie til barn. Et litt bedre sted enn fastfood når man er ute og handler.

1  Takk, stelnor
Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Helt grei hamburger med godt brioche brød og gode pommes fries til . Rask servering og hyggelig servitrise , men hun kunne kanskje droppet snusen. Det er ikke så delikat med snusleppe på serveringspersonale ...

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, hilde_se2000
Anmeldt 29. desember 2018

Jeg synes dette her bare blir for dyrt ift det en får i retur som egentlig er helt ok mat. Fin uteservering selv om den ligger rett inn i Vækerøveien som er nokså kraftig trafikkert.

Dato for besøk: august 2018
Takk, jeRudi
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Herlig lunsjsted. Bra mat og priser over snitt - men verd det likevel. Kul og hyggelig betjening. Også egnet for middag. Rustikk restaurant - men varm og koselig atmosfære likevel. Anbefaler for alle aldre egentlig. Pizzaen er veldig god - gode smaker med gode ferske råvarer generelt. Ikke så stor meny men holder når det er bredde og gode smaker!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, NinaR653

Reisende som så på Mats & Martin CC Vest, så også på

Har du vært i Mats & Martin CC Vest? Del dine erfaringer!