“Kanskje en litt borgjemt perle..?”
Anmeldelse av Mamma Pizza Osteria

Mamma Pizza Osteria
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. desember 2018

Uformelt,"lite prangende" og kanskje litt bortgjemt. Men pizzaen, den smaker fortreffelig. Hit skal jeg tilbake!

Takk, JoHo68
LZBOLO2012, Public Relations Manager på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Tusen takk for besøk!
Vi venter for deg igjen ;)

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Jeg har vært innom for lunsj et par ganger og kjøpt pizzastykker fra disken (som varmes i ovnen). Alt jeg har smakt har vært veldig bra!
Den ene gangen ble jeg sittende veldig lenge da pizzaen min ble glemt i ovnen, men da fikk jeg en kjempegod tiramisu som unnskyldning (den er virkelig å anbefale).

En annen gang skal jeg helt klart gå for en stor pizza, da de lukter og ser helt fantastiske ut!

Eneste minus med dette stedet er at det er ganske kaldt i lokalet (i hvert fall de gangene jeg har vært der), og det kommer et gufs hver gang døra åpnes.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, L_90
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

God pizza, fin atmosfære, vennlige ansatte. Pizzaene var gode, vi prøvde en rød og en hvit. Ønsker oss større utvalg av øl til neste gang

1  Takk, 767vanjah
LZBOLO2012, Public Relations Manager på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Tusen takk for kommentaren!
Håper vi, ,også, til å ha mer utvalg av øl :)

Velkommen tilbake igjen ;)

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Og vipps, så var jeg tilbake i Italia ved Gardasjøen. Nydelig spicy pizza, Peroni i glasset - hva mer trenger man på en onsdag

1  Takk, 406roys

Tusen takk for din besøk! :)
Vi venter for deg igjen!

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte nr 19, prinsezzo eller noe sånn, etter anbefaling fra servitør, og den var helt fantastisk! Kanskje den beste pizzaen jeg har smakt. Servicen er forøvrig elendig så ikke forvent deg allverdens.

1  Takk, 678mariannev

Woow det er velding hyggelig å høre!
Tusen takk for besøk! :)

Velkommen tilbake snart!

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!