“Skuffende”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Beliggende sentralt i Oslo. Stort sett kun engelsktalende personell, og det er skuffende i Norge. Fikk glovarme, nyvaskede glass til det kalde vannet. Helt grei mat.

1  Takk, StianTRD
Luca Z, Owner på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2019

Beklager at vi skuffet deg!

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Helt ok restaurant, helt ok mat.
Det var hektisk søndag for restauranten og bare 2 servitører på jobb.

Takk, minnas2015

Takk for besøket!

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi fikk tak og hyggelig service, men var iskald (mulig glassene hadde ligget i fryseren også) og pizzaen vi fikk smakte veldig godt! Koselige lokaler, så vi kommer definitivt tilbake når anledningen byr seg.

Takk, pernillemalenee
Luca Z, Manager på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for hyggelig anmeldelse og velkommen tilbake!

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Etter å ha lest og letet etter restaurant å spise på i Oslo (det er mange å velge mellom) som passet både oss voksne og jentene våre, så valgte vi denne.
Her er det fult,så lurt å booke plass, ellers så kan du vente og får plass innen 30 min.
En liten og intim restaurant og så koselig.
Maten var fantastisk.
Vi hadde pasta, pizza og risotto, maten var helt ypperlig og servitørene var hyggelige.
Vi satt til de stengte.
Her skal vi igjen nesten gang vi er i Oslo.

1  Takk, CEGU2019
Luca Z, Public Relations Manager på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for besøket og denne hyggelige anmeldelsen, vi gleder oss til dere kommer tilbake:-)

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Beste pizzaen jeg får tak i utenfor Italia. Anbefales. Jobber i nærheten og spiser eller henter pizza her med jevne mellomrom.

Takk, 225lisee
Luca Z, Owner på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for fine ord og velkommen tilbake!

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!