“God service og deilig mat!”
Anmeldelse av Mamma Pizza Osteria

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. september 2020

Vi fikk rask og hyggelig service i et trivelig lokale. Pizzaen hadde god og luftig bunn og smakfull topping. Deilig pizza til konkurransedyktig pris!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Regine R

Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

God service og deilig mat. Effektiv ekspedering. Ikke noe tull! Vedlagt er bilder og kvittering. Tar gjerne turen tilbake.

2  Takk, 161niklasj
Anmeldt 12. august 2020

Må være byens beste. Alle retter like gode, god og hyggelig service. Har vært her mange ganger, og har aldri noe å utsette på noe.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Henriette A
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, gode vegetarmuligheter. Helt fersk pasta og bra service. Fin atmosfære og ungdommen var fornøyd! Vi skal tilbake

1  Takk, MarianneMR2020
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste Arancine Siciliane og Bruschetta Felice til forrettet, og pizza Diavola og pizza Pollo til hovedrett. Fy søren for en nydelig mat vi fikk servert, både på utseende og smak! Nydelige smakskombinasjoner, nydelig pizza og fantastisk pizzabunn - her blir jeg stamkunde de gangene jeg er i Oslo!!

1  Takk, Nina B

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!