“Italiensk opplevelse”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Fantastisk pizza og salat. Smaken og atmosfære av Italia. Her vil vi gjerne tilbake

Takk, Stian F

Anmeldt 5. juli 2021

Vi spiste ulike retter og alle var veldig fornøyde med det de fikk. Spaghetti vongole`n var perfekt med masse skjell, bolognese´n likeså, pizzaen var nydelig og tortellini`nsmakte fortreffelig!
Det begynte å styrtregne da vi hadde betalt, men de inviterte oss inn til regnet hadde gitt seg og hunden fikk bli med innerst i lokalet. Det redda oss!

Takk, 746theau
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk pizza. En av de bedre jeg har smakt. De har også glutenfri pizza tilgjengelig som min kone var veldig fornøyd med. Barna spiste seg stappmette på Ragu og etterlot seg knapt saus på tallerken. Her kommer vi gjerne igjen. Hyggelige priser og vennlig personalet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Bigmc1977
Anmeldt 27. juni 2021

Var her for første gang å bestilite en mest feast. Uten tvil en av de beste pizzaene jeg har spist noen gang!
Her blir det flere besøk.
Betjeningen er hyggelig og hyggelige lokalere, men dog ganske små.

Takk, EirikArendal
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Beste pizzaen i Oslo! Utvilsomt. Superhyggelig uteplass- som å være i Italia. Masse folk, rask service og et sted man vil tilbake til med både kjæreste, venner og familie.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, KSennerud

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!