“Fantastisk pizza!”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Glad vi spiste her! Fantastisk pizza, sjarmerende sted og super betjeningHele atmosfærene var topp. Hit kommer vi igjen.

Takk, Susannejorg

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Ble anbefalt av en venninne å gå her for det var byens beste pizza. Vi ble veldig overrasket over hvor godt det var, maten var så fantastisk at vi kom tilbake under reisen vår. Ingen restaurant kunne egentlig ikke måle seg med kvaliteten av maten etter å ha spist her. Første besøket var det lang kø, vi fikk beskjed at det ville kanskje ta opptil 45min før vi fikk bord, vi bestemte oss for å uansett vente, men til vår overraskelse fikk vi en mld bare ca 10min etterpå. Servitørene er raske og hyggelige, anbefaler absolutt å ta turen innom her✨

Takk, iselinvic2riaa
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Fantastisk pizza og salat. Smaken og atmosfære av Italia. Her vil vi gjerne tilbake

Takk, Stian F
Anmeldt 5. juli 2021

Vi spiste ulike retter og alle var veldig fornøyde med det de fikk. Spaghetti vongole`n var perfekt med masse skjell, bolognese´n likeså, pizzaen var nydelig og tortellini`nsmakte fortreffelig!
Det begynte å styrtregne da vi hadde betalt, men de inviterte oss inn til regnet hadde gitt seg og hunden fikk bli med innerst i lokalet. Det redda oss!

Takk, 746theau
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk pizza. En av de bedre jeg har smakt. De har også glutenfri pizza tilgjengelig som min kone var veldig fornøyd med. Barna spiste seg stappmette på Ragu og etterlot seg knapt saus på tallerken. Her kommer vi gjerne igjen. Hyggelige priser og vennlig personalet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Bigmc1977

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!