“Det beste Oslo kan by på av pizza?”
Anmeldelse av Mamma Pizza Osteria

Mamma Pizza Osteria
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig Italiensk pizza med en himmelsk god bunn. Dette bør alle teste ut som er lei ferdigbunnpizza på egons.. Minst like god denne som Pizzaen jeg gnudde innpå sist jeg var i Firenze. Veldig kjekt at de også laget en like god barnepizza til de minste, føler ofte barne får litt «enkle» retter, slik var det ikke her.
Hyggelig betjening og koselige lokaler, anbefales på det varmeste!

Takk, Sunshine62281549485

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Svært god italiensk pizza, god vin som passet til maten. Barnemenyen er noe tynn, men barna likte pizzaen. Anbefaler principessa pizza - utrolig god kombinasjon av valnøtter, honning, skinke og oster.
Litt høy musikk innerst i lokalet hvor vi satt. Mye akustikk pga tremøbler.

Takk, MaritaNicolaisen
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Best pizza ever, prøv den med trøffel - anbefales. Koselig pizzeria med hyggelig betjening. Pasta carbonara var også veldig bra

Takk, brukernavn1234
Anmeldt 24. juli 2021

Gledet oss til å teste pizza etter å ha lest mange gode anmeldelser. Vi testet 2 ulike smaker. Begge helt smakløse, vi måtte salte ekstra for at de i det hele tatt skulle smake noe. Den ene var veldig lite stekt, helt råe kanter. Servicen var heller ikke til å skryte av, betjeningen skulle hele tiden rydde bordet mens vi spiste... Følte at vi måtte dra før vi var ferdig med måltidet! Styr unna

1  Takk, _tadh_dr
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Den desidert beste italienske pizzaen jeg har spist i Norge. Hyggelig servitør med gode anbefalinger.
Vi var 6 personer som alle var like fornøyde

Takk, Henning A

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!