“Gjennomsnittlig”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bra italiensk pizza. Stressende atmosfære, med mye folk, servitører som fløy frem og tilbake og støy fra oppvasken. 600 kr for husets vin. Ingen servitører snakket norsk. Dårlig inventar, krakker og benker uten ryggstøtte.

1  Takk, Ambassador109167

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Uten tvil byens beste Italienske sted. Jeg har prøvd både pizza og pasta her, og vinen som servitørene anbefaler er alltid en god match.
Mat, drikke og betjeningen er samlet en meget hyggelig opplevelse.

1  Takk, FinnAndAnn
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Førsteklasses pasta x 2, hhv Casarecce og ravioli. Rask og hyggelig service, fantastisk rødvin og glimrende pris. Den beste pastaen man får kjøpt i Oslo, antakelig i Norge. Vennlig og profesjonell betjening. Anbefales uten forbehold, dette var ikke mitt første besøk, og det blir ikke det siste. En perle av en restaurant!

1  Takk, Trygve L
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat. Synd at de ikke hadde forhåndsbestilling av bord. Ble en del venting til det ble vår tur. Vi angrer ikke ventingen etter at maten var servert. Hyggelig betjening

Takk, Camper27261894848
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig Italiensk pizza med en himmelsk god bunn. Dette bør alle teste ut som er lei ferdigbunnpizza på egons.. Minst like god denne som Pizzaen jeg gnudde innpå sist jeg var i Firenze. Veldig kjekt at de også laget en like god barnepizza til de minste, føler ofte barne får litt «enkle» retter, slik var det ikke her.
Hyggelig betjening og koselige lokaler, anbefales på det varmeste!

Takk, Sunshine62281549485

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!