“Har tapt seg veldig.”

Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Food: 3/10
Service: 5/10

Vi spiste pasta. Hennes ravioli kan beskrives som smakløs og sur på en og samme tid. Det var hverken salt eller pepper på bordet og lite parmesan på toppen. Pastaputene var store og nesten litt for harde. Det kan være de ble laget langt tidligere på dagen da vi ankom spisestedet rundt klokken 20:00.
Min tagliatelle var helt ok. Kjøttdeig, tomatpuré, fløte, med krydderiene salt, pepper og rosmarin. Det var godt med parmesan på denne retten, men ellers ikke noe mer enn hva en gjennomsnittlig nordmann kan lage med 60kr fra kiwi.

Den engelsktalende hovmesteren var svært hyggelig og behjelpelig på første møte. Da maten ankom ble vi servert med kniv og gaffel og skjønte fort at noe var på villveie. Mamma Pizza pleide å være en skatt i sentrum blant mye ræl, men nå, med både Risbolle, Mantra og Roti Shop kun i Dronningens gate, er Mamma Pizza ikke annet enn en ”TGI Fridays“ forklede i itealiensk nasjonaldrakt. En liten turistfelle i Oslo sentrum. Det eneste inntrykk vi fikk av autentisk italiensk cuisine var chinotto-brusen de hadde ved kassen. Den var veldig god og får en solid 9/10 vurdering.

1  Takk, Ambassador777361

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bra italiensk pizza. Stressende atmosfære, med mye folk, servitører som fløy frem og tilbake og støy fra oppvasken. 600 kr for husets vin. Ingen servitører snakket norsk. Dårlig inventar, krakker og benker uten ryggstøtte.

1  Takk, Ambassador109167
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Uten tvil byens beste Italienske sted. Jeg har prøvd både pizza og pasta her, og vinen som servitørene anbefaler er alltid en god match.
Mat, drikke og betjeningen er samlet en meget hyggelig opplevelse.

1  Takk, FinnAndAnn
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Førsteklasses pasta x 2, hhv Casarecce og ravioli. Rask og hyggelig service, fantastisk rødvin og glimrende pris. Den beste pastaen man får kjøpt i Oslo, antakelig i Norge. Vennlig og profesjonell betjening. Anbefales uten forbehold, dette var ikke mitt første besøk, og det blir ikke det siste. En perle av en restaurant!

1  Takk, Trygve L
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat. Synd at de ikke hadde forhåndsbestilling av bord. Ble en del venting til det ble vår tur. Vi angrer ikke ventingen etter at maten var servert. Hyggelig betjening

Takk, Camper27261894848

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!