“Tapt seg - anbefaler ikkje”
Anmeldelse av Mamma Pizza Osteria

Mamma Pizza Osteria
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Travel betjening som ikkje hadde tid til å svare ordentlig på spm. vedrørende menyen ein gong. Tett sitteplass ute og veldig kjedelig med gaffel og kniv til ein tagliatelle rett! Lite til ingenting av parmesan. Ikkje noko salt eller pepper til heller. Prisen er OK, men ugrei mtp. kor smakløs maten var. Såg heller ikkje apetittelig ut om ein skal vere ekstra kritisk. Har tapt seg veldig!

Ville tenkt meg om to-tre gonger før du steller deg i 40min lang kø for mindre enn middelmådig matretter du lett kan mekke deilig sjølv heima for under 100lappen!

Takk, Dream736182

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Food: 3/10
Service: 5/10

Vi spiste pasta. Hennes ravioli kan beskrives som smakløs og sur på en og samme tid. Det var hverken salt eller pepper på bordet og lite parmesan på toppen. Pastaputene var store og nesten litt for harde. Det kan være de ble laget langt tidligere på dagen da vi ankom spisestedet rundt klokken 20:00.
Min tagliatelle var helt ok. Kjøttdeig, tomatpuré, fløte, med krydderiene salt, pepper og rosmarin. Det var godt med parmesan på denne retten, men ellers ikke noe mer enn hva en gjennomsnittlig nordmann kan lage med 60kr fra kiwi.

Den engelsktalende hovmesteren var svært hyggelig og behjelpelig på første møte. Da maten ankom ble vi servert med kniv og gaffel og skjønte fort at noe var på villveie. Mamma Pizza pleide å være en skatt i sentrum blant mye ræl, men nå, med både Risbolle, Mantra og Roti Shop kun i Dronningens gate, er Mamma Pizza ikke annet enn en ”TGI Fridays“ forklede i itealiensk nasjonaldrakt. En liten turistfelle i Oslo sentrum. Det eneste inntrykk vi fikk av autentisk italiensk cuisine var chinotto-brusen de hadde ved kassen. Den var veldig god og får en solid 9/10 vurdering.

1  Takk, Ambassador777361
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bra italiensk pizza. Stressende atmosfære, med mye folk, servitører som fløy frem og tilbake og støy fra oppvasken. 600 kr for husets vin. Ingen servitører snakket norsk. Dårlig inventar, krakker og benker uten ryggstøtte.

1  Takk, Ambassador109167
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Uten tvil byens beste Italienske sted. Jeg har prøvd både pizza og pasta her, og vinen som servitørene anbefaler er alltid en god match.
Mat, drikke og betjeningen er samlet en meget hyggelig opplevelse.

1  Takk, FinnAndAnn
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Førsteklasses pasta x 2, hhv Casarecce og ravioli. Rask og hyggelig service, fantastisk rødvin og glimrende pris. Den beste pastaen man får kjøpt i Oslo, antakelig i Norge. Vennlig og profesjonell betjening. Anbefales uten forbehold, dette var ikke mitt første besøk, og det blir ikke det siste. En perle av en restaurant!

1  Takk, Trygve L

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!