“Italiensk matfest”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her og var imponerte over maten som virket autentisk italiensk og gode porsjoner som alle ble mettet av. Vi kommer helt sikkert tilbake

Takk, Eivind J

Anmeldt 15. august 2021

Vi hadde ikke bestilt bord, restauranten var full da vi ankom, og vi var 6 personer. Dere kan få bord om dere venter i 30 minutter, men det ville vi ikke. Men vi var utrolig sultne og bestilte takeaway. Det angret vi ikke på, maten smakte utrolig godt, og både store og små elsket maten. Autentisk Italiensk. Da vi ventet på maten, satt vi på benkene rett over gaten, som tilhører Strippeklubben Lotus. På en benk satt vi, og på den andre satt strippere som hadde røykepause. Over restauranten har partiet RØDT sine lokaler, og rundt oss virret en del narkomane. Så vi hadde god underholdning mens vi ventet på maten. Takk for maten

Takk, Håvard A
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Var her for å spise lunsj. Fikk raskt komme inn og deretter bestilt mat og drikke. Drikken kom raskt til bordet. Legger etter en stund merke til at andre i restauranten som kom etter oss får mat før oss. Etter 50 minutter etterspør vi derfor bestillingen vår. Servitør skulle sjekke dette opp men kommer aldri å informerer oss om hvor maten vår er blitt av selvom han ofte går forbi oss. Virker i tillegg som servitøren prøver å unngå å se på oss slik at vi ikke skal spørre igjen. Tar etterhvert kontakt med servitøren igjen der han sier at det har skjedd en feil men at maten nå er på vei. Etter 70 minutter kommer maten. Vi bestiller da en ny drikke som kommer når vi har spist opp måltidet. Da vi skal betale gir jeg beskjed til servitøren over at vi er misfornøyd med behandlingen og hvilken opplevelse vi da satt igjen med. Fikk da til svar at de hadde mange kunder og at kveldsskiftet med ansatte ikke var kommet på jobb og at dette var grunnen til hendelsen. Jeg la også merke til at det samme skjedde med nabobordet vårt der der de ansatte hadde glemt deres bestilling også.
Vi fikk ingen beklagelse, men heller at dette måtte vi regne med siden kveldsskiftet ikke var på jobb.

Takk, GKO95
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Deilig pizza på samboeren,men skuffende salat på meg. Salaten kunne vært helt fantastisk,men dårlig kvalitet på råvarene. Foccaciaen var samme som pizzadeigen.......

Takk, MaButt
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Travel betjening som ikkje hadde tid til å svare ordentlig på spm. vedrørende menyen ein gong. Tett sitteplass ute og veldig kjedelig med gaffel og kniv til ein tagliatelle rett! Lite til ingenting av parmesan. Ikkje noko salt eller pepper til heller. Prisen er OK, men ugrei mtp. kor smakløs maten var. Såg heller ikkje apetittelig ut om ein skal vere ekstra kritisk. Har tapt seg veldig!

Ville tenkt meg om to-tre gonger før du steller deg i 40min lang kø for mindre enn middelmådig matretter du lett kan mekke deilig sjølv heima for under 100lappen!

Takk, Dream736182

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!