“Den beste pizzaen jeg har smakt”
Anmeldelse av Mamma Pizza Osteria

Mamma Pizza Osteria
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Dette er nok den beste pizzaen jeg har smakt. Sinnsykt god bunn, godt med ost og de har burrata (som er et stort pluss i mine øyne). Veldig, veldig trivelig ansatte med god service. Anbefaler virkelig denne perlen av en restaurant! Litt ventetid for bord, men det gjorde ingenting når maten og de ansatte var i toppklasse :)

Dato for besøk: september 2021
Takk, 208rikkel

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her og var imponerte over maten som virket autentisk italiensk og gode porsjoner som alle ble mettet av. Vi kommer helt sikkert tilbake

Takk, Eivind J
Anmeldt 15. august 2021

Vi hadde ikke bestilt bord, restauranten var full da vi ankom, og vi var 6 personer. Dere kan få bord om dere venter i 30 minutter, men det ville vi ikke. Men vi var utrolig sultne og bestilte takeaway. Det angret vi ikke på, maten smakte utrolig godt, og både store og små elsket maten. Autentisk Italiensk. Da vi ventet på maten, satt vi på benkene rett over gaten, som tilhører Strippeklubben Lotus. På en benk satt vi, og på den andre satt strippere som hadde røykepause. Over restauranten har partiet RØDT sine lokaler, og rundt oss virret en del narkomane. Så vi hadde god underholdning mens vi ventet på maten. Takk for maten

Takk, Håvard A
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Var her for å spise lunsj. Fikk raskt komme inn og deretter bestilt mat og drikke. Drikken kom raskt til bordet. Legger etter en stund merke til at andre i restauranten som kom etter oss får mat før oss. Etter 50 minutter etterspør vi derfor bestillingen vår. Servitør skulle sjekke dette opp men kommer aldri å informerer oss om hvor maten vår er blitt av selvom han ofte går forbi oss. Virker i tillegg som servitøren prøver å unngå å se på oss slik at vi ikke skal spørre igjen. Tar etterhvert kontakt med servitøren igjen der han sier at det har skjedd en feil men at maten nå er på vei. Etter 70 minutter kommer maten. Vi bestiller da en ny drikke som kommer når vi har spist opp måltidet. Da vi skal betale gir jeg beskjed til servitøren over at vi er misfornøyd med behandlingen og hvilken opplevelse vi da satt igjen med. Fikk da til svar at de hadde mange kunder og at kveldsskiftet med ansatte ikke var kommet på jobb og at dette var grunnen til hendelsen. Jeg la også merke til at det samme skjedde med nabobordet vårt der der de ansatte hadde glemt deres bestilling også.
Vi fikk ingen beklagelse, men heller at dette måtte vi regne med siden kveldsskiftet ikke var på jobb.

Takk, GKO95
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Deilig pizza på samboeren,men skuffende salat på meg. Salaten kunne vært helt fantastisk,men dårlig kvalitet på råvarene. Foccaciaen var samme som pizzadeigen.......

Takk, MaButt

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!