“Menyen”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. september 2021

Jeg bestitle fra foodora, og det var veldig godt, men endte nesten med å ikke bestille for menyen var en blanding av italiensk og engelsk. Forstod jo ingenting når menyen var på to språk og ingen av de er morsmålet ditt. Bestilte bare en Margarita, kan menyen på foodora vær så snill være på norsk?

Takk, annamV9720FE
Luca Z, Marketing på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2022

hi there Anna,

thank you for your feedback. Many of the ingredients on our menu are original own and/or Italian names that cannot be translated into another language and at the same time represent their origin or type. Speaking of English, our mission is to make sure that everyone, regardless of their background, can find their way in our Osteria. That is its purpose, to accommodate all nationalities, all ages and all beliefs. We want to connect everyone. Just like in Italy :)! you won't find there norwegian menu .

have a nice evening! thank you one more time for the review :)

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Skal vi ha pizza når vi er i Oslo går vi alltid på dette stedet. Kanongod pizza på italiensk vis og hyggelige priser. Du får også italiensk øl på fat. Lite intimt sted og ikke for prangende interiør.

Takk, svenntorew

ahhh grazie amore! <3

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Dette er nok den beste pizzaen jeg har smakt. Sinnsykt god bunn, godt med ost og de har burrata (som er et stort pluss i mine øyne). Veldig, veldig trivelig ansatte med god service. Anbefaler virkelig denne perlen av en restaurant! Litt ventetid for bord, men det gjorde ingenting når maten og de ansatte var i toppklasse :)

Takk, 208rikkel
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her og var imponerte over maten som virket autentisk italiensk og gode porsjoner som alle ble mettet av. Vi kommer helt sikkert tilbake

Takk, Eivind J
Anmeldt 15. august 2021

Vi hadde ikke bestilt bord, restauranten var full da vi ankom, og vi var 6 personer. Dere kan få bord om dere venter i 30 minutter, men det ville vi ikke. Men vi var utrolig sultne og bestilte takeaway. Det angret vi ikke på, maten smakte utrolig godt, og både store og små elsket maten. Autentisk Italiensk. Da vi ventet på maten, satt vi på benkene rett over gaten, som tilhører Strippeklubben Lotus. På en benk satt vi, og på den andre satt strippere som hadde røykepause. Over restauranten har partiet RØDT sine lokaler, og rundt oss virret en del narkomane. Så vi hadde god underholdning mens vi ventet på maten. Takk for maten

Takk, Håvard A

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!