“Oppskrytt”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. september 2021

Pizzaen lever rett og slett ikke opp til hva man skulle forvente. Pizza nummer én; for mye ost med smørliknende smak og slapp bunn. Pizza nummer to; for mye tomatsaus på en altfor slapp bunn og manglet basilikum selv om det stod beskrevet i menyen. Dette var mitt andre besøk og siste sjanse jeg gir denne restauranten. Går på Girotondo neste gang!

Takk, kmD6610SB
Luca Z, Marketing på Mamma Pizza Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2022

thank you for your feedback! Each one is extremely important to the development of our Osteria. If there is anything else you would like to share with us please get back to us on Instagram @mammapizzaoslo. We will be grateful for additional information.

best regards,
Mamma Pizza crew

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Stakk innom en onsdag kveld. Måtte vente 10 minutter men det var verdt det. Trivelig sted, hyggelig betjening og god mat. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 324perm

ahh grazie amore! it is really important to us to hear such an amazing words :)

Anmeldt 17. september 2021

Jeg bestitle fra foodora, og det var veldig godt, men endte nesten med å ikke bestille for menyen var en blanding av italiensk og engelsk. Forstod jo ingenting når menyen var på to språk og ingen av de er morsmålet ditt. Bestilte bare en Margarita, kan menyen på foodora vær så snill være på norsk?

Takk, annamV9720FE

hi there Anna,

thank you for your feedback. Many of the ingredients on our menu are original own and/or Italian names that cannot be translated into another language and at the same time represent their origin or type. Speaking of English, our mission is to make sure that everyone, regardless of their background, can find their way in our Osteria. That is its purpose, to accommodate all nationalities, all ages and all beliefs. We want to connect everyone. Just like in Italy :)! you won't find there norwegian menu .

have a nice evening! thank you one more time for the review :)

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Skal vi ha pizza når vi er i Oslo går vi alltid på dette stedet. Kanongod pizza på italiensk vis og hyggelige priser. Du får også italiensk øl på fat. Lite intimt sted og ikke for prangende interiør.

Takk, svenntorew

ahhh grazie amore! <3

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Dette er nok den beste pizzaen jeg har smakt. Sinnsykt god bunn, godt med ost og de har burrata (som er et stort pluss i mine øyne). Veldig, veldig trivelig ansatte med god service. Anbefaler virkelig denne perlen av en restaurant! Litt ventetid for bord, men det gjorde ingenting når maten og de ansatte var i toppklasse :)

Takk, 208rikkel

Reisende som så på Mamma Pizza Osteria, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Mamma Pizza Osteria? Del dine erfaringer!