“Verste indisk opplevesen”
Anmeldelse av Haveli Tandoori AS

Haveli Tandoori AS
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Maten var kald, sausen hadde ingen smak det smakte rett og slett tomatsaus bare.
Risen virket gammel og hard, nan brødet virket bare oppvarmet. Hele opplevelsen var rett og slett en skuffelse. Aldri bestill mat her ifra.

Takk, Hanad A

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Bruker lang tid på leveringer... også utover tiden de lover. Ingen tilbakemeldinger, eller konsekvenser av den grunn.
Siste bestilling fra vår side i dag.
Finnes mange gode alternativer.

Takk, CathrineS242
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Jeg tør å påstå at Saagen de har på Haveli er den veste jeg har smakt!
Servicen er hyggelig og avslappet, men ikke av de beste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, gurolisbethd
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Valgte denne restauranten på bakgrunn av den siste anmeldelsen fra mars, og vi angret ikke ett sekund!

Utrolig god mat, mye mat, rimelig og veldig serviceinnstilt servitør. Absolutt verdt ett besøk☺️

Dato for besøk: mai 2018
Takk, hannem834
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Med ønske om asiatisk mat i Groruddalen startet søket på Google og blandt flere falt valget på Haveli Tandoori Restaurant på Kalbakken.

Enkel og koselig innredning, en takeaway-restaurant og restaurant i ett - meget god service og maten var rett og slett nydelig- prisen var rimelig og vi var veldig fornøyd med vårt måltid - min mann og jeg kommer tilbake hit

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, marite153

Reisende som så på Haveli Tandoori AS, så også på

Har du vært i Haveli Tandoori AS? Del dine erfaringer!