“Svært bra”
Anmeldelse av Maschmanns Matmarked

Maschmanns Matmarked
Kjøkken: Pizza, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: MASCHMANNS - Mateventyret på Skøyen. Ferskvaremarked med Bakeri og Pizzeria. Markedet har også betjente avdelinger med kjøtt, sjømat, ost og skinker. Åpningstider MARKED: 11-19 (man-ons.), 10-19 (tor- fre) 9-18 (lø) 11-18 (sø) BAKERI OG PIZZERIA: 8-22 (man-fre), 9-22 (lø), 10-22 (søn)
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi har hvert her flere ganger og har ikke alltid hvert like fornøyd men vi tenkte vi skulle prøve igjen. Vi spiste dagens salat og skagensmørbrød. Dette smakte kjempegodt og vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, mortenn738

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Maschmann har nydelige råvarer, og butikken har fantastisk service. Dessverre er historien en helt annen for cafeen. Vi bor i nærheten og kommer ofte pga den gode maten. Men servicen i cafeen er noe av det verste vi har vært borti. De ansatte himler med øynene og sukker hver gang en kunde ønsker å bestille. De blir rett og slett irritert hver gang det kommer kunder.. vi kommer også ofte for cronuts, men de er alltid utsolgt, uansett hvor tidlig man kommer.. nydelig mat, men personellet er direkte fiendtlig!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Tobias A
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Vi har i dag besøkt Maschmanns Bakeri hele tre ganger, og vi var like begeistret hver gang. Vi kjøpte et fantastisk godt brød til frokost, før vi igjen besøkte dem for bakevarer til lunsj. De cronutsene de selger er noe av det beste av bakevarer vi noen gang har spist! Vi kom tilbake igjen til kvelden for å spise pizza og drikke vin. Vi fikk utrolig god service or gode tips av kelner, og pizzaene var himmelsk. Og vi tok selvfølgelig med oss et par cronuts til frokost til i morgen. Vi kommer garantert igjen!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, anneegeberg
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Du finnet neppe samme vare dyrere noe annet sted i Oslo, jeg føler meg like «robbet» og lurt hver gang jeg handler der. Siste «prisrekord» var da jeg kjøpte 4 hvite tyske asparges, kilopris kr 499,- (!) som ble kr 192,- for 4 stk. En rask sjekk etterpå andre steder i nærheten var kilopris på kr 399,- (ikke helt billig det heller men tross alt kr 100,- spart pr kilo ved ikke å handle her. Delikat og snobbete - det skal de ha. Det blir VELDIG lenge til jeg handler der neste gang for samme ågerpriser har jeg erfart tidligere når jeg feks har kjøpt ost eller kaffebønner.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 12. februar 2020

Delte en pizza med øl og vin som drikke. God mat, godt øl og hyggelig betjening. Flott at de også setter en vannflaske på bordet.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Dag1959

Reisende som så på Maschmanns Matmarked, så også på

Har du vært i Maschmanns Matmarked? Del dine erfaringer!