Stor opplevelse

Anmeldt 22. mars 2018
heidih674
Bærums Verk, Norge
Opplev Oslo på en ny måte

Anmeldt 21. august 2017
Stig-Thomas B
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Lille Gruppeturer
24 anmeldelser
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Fikk god tid til å kjenne på sommerfuglene i magen da jeg gikk ut av bilen og så opp på hopptårnet - som føltes fryktelig høyt da jeg så det rett nedenifra. Hadde nesten lyst til å snu da jeg nærmet meg toppen, men klarte å holde nervene i sjakk. Da jeg fikk oppleve de profesjonelle «guidene» og kjenne på hvor trygt jeg satt i selen var det bare å kose seg og nyte øyeblikket. Hele turen tar ca 30 sek, og det føltes som at tiden fløy altfor fort. Hadde gjerne tatt en tur til, uten å kaste bort så mye tid på å grue meg den andre gangen!

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, heidih674
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Kos deg gjennom skimuseet med mye historie før du tar heisen til toppen av Kollen. Opplev den flotte utsikten ut over hele byen. Du begynner å demre litt hva du har gitt deg ut på når du har fått på deg selen og du ser personen foran deg forsvinne mot bunnen av bakken. Du får beskjed om å komme frem og blir koblet på. Du merker at de som jobber der er profesjonelle og kan det de holder på med. Sikkerheten er i høysete. De teller ned 3-2-1 og du suser nedover Kollen. Magen kiler litt men den flotte opplevelsen og utsikten gjør det perfekt. Vell mottatt på bunnen av crewet er det en tanke som slår deg, jeg vil gjøre dette en gang til.

Ingen aldersbegrensning. Minste som har hoppet med foreldre er 3 år morsom opplevelse for voksne og barn

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Stig-Thomas B
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

En kul opplevelse. Å sveve ned i Holmenkollen er noe helt spesielt. En liten drøm å gjøre det. Lett tilgjengelig. Måtte dog stå en stund i kø. Helt nydelig utsikt. God forklaring og sikring av personalet. Meget hyggelig og positivt personale. Flott tur ned. Kul tur. Morsomt. Dog gikk det saktere nedover enn jeg trodde, så det var ikke så kult som jeg hadde forventet. Det kostet kr 600,- for turen ned. Svært dyrt. For dyrt. Ikke verdt pengene etter mitt skjønn.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Tartufo17
Svar fra ledelsen:Besvart 24. mai 2017

Hei!

Gøy å høre at personalet bidro til en god opplevelse med din prestasjon i Holmenkollbakken! Når det gjelder prisen, beklager vi at opplevelsen ikke levde opp. Vi håper at oppdateringer og nye bremsesystemer som byttes ut i sommer, vi bidra til en bedre helhetsopplevelse.

Velkommen tilbake,
med vennlig hilsen oss i Kollensvevet

Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Fantastisk svev over Oslo og Holmenkollen, lite kø, dyktig arrangør med høy kompetanse og sikkerhet i høysetet:-))
Gjør det gjerne igjen:-))

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, 303klausk
Anmeldt 18. mai 2016

Var her i forbindelse med et utdrikningslag. Bruden koste seg, men det var veldig dyrt å booke tid. Det hele er ferdig på ca 30. sek.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, mallemo