“Travelt og dyrt”

Bar Boman
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. november 2018

Det er tid for julebord for firmaer, gode venner og nyforelskede par - så det er stappfullt av folk. Betjeningen løper velvillig rundt som forvirrede høner. Godt utvalg av øl, vin og dram. Og oppskrudde priser henimot jul.

Takk, Kjeros

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg likte meg veldig godt i dagligstuen tidligere. Etter oppussingen er en stor bar kommet litt i veien for den gode og åpne atmosfære som tidligere bar preg av en avslappende avslepet og litt elegant dagligstue. De beste bordene ved vindu er reservert hotellets gjester. Så ble klemt inne bak baren med dårlig utsikt. Fikk deilig scampi salat. Samme kjøkken som Theatercaféen som er blitt veldig bra. Det er et pluss. Men jeg likte meg bedre før oppussingen

Takk, 580karib
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En fin plass å møtes før middag. Hyggelig og oppmerksomme kelnere. Hvitvinen som ble anbefalt var deilig. Musikken var dessverre for høy til at vi ble sittende.

Takk, trinelisem2016
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Dette er det spisestedet i Oslo som jeg flest ganger har besøkt. Alltid hyggelig stemning med service innstilte kelnere. Maten er utsøkt og det er ett godt utvalg av vin, musserende vin og drinker. Nydelige kaker kan en også avslutte med. Du må bare prøve dette stedet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 966kari_
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Trendy interiør, friske drinker laget av spennende kombinasjoner og strålende service gjorde besøket optimalt! Anbefaler alle å ta turen hit.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anne Pernille W

Reisende som så på Bar Boman, så også på

Har du vært i Bar Boman? Del dine erfaringer!