“Helt greit mat for en billig penge”
Anmeldelse av Thai Orchid Cafe

Thai Orchid Cafe
Få mat levert
Kjøkken: Thai
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Grillet svinekjøttspyd var godt kyllingspyd var ikke like godt, innbakt kongereker var gode og wonton suppe med svinekjøtt var godt. Interiør var ikke det helt store,med helt greit for en rolig bydels resturant.

1  Takk, 2303kris

Anmeldt 28. september 2018

Hadde et ærend i Oslo og endte opp med å besøke Thai Orchid i Calmeyersgate for et lite ettermiddagsmåltid. Lokalet er ganske ordinært og på forhånd hadde vi lest litt både positivt og negativt om stedet. Vi var to personer og siden vi begge var glad i suppe endte vi opp med det på bordet foran oss. Selv bestilte jeg risnudelsuppe med svinekjøtt, wonton og grønnsaker mens følget gikk for en Tom Yum som er en "spicy" og "sour" suppe. Førstnevnte hadde en herlig smak på kraften og masse både kjøtt og grønnsaker. Denne passer også til norske ganer som ikke liker så sterk mat. Tom Yum hadde en fin styrke (dvs godt krydret) med syrlig smak og også her var det rikelig innhold. Betjeningen var svært hyggelig og var stadig borte ved bordet vårt,men dette var tidlig på kvelden og bare 6 gjester der så om det er like stor oppmerksomhet når lokalet fylles opp kan jeg dessverre ikke uttale meg om nå. MEN.... ingen tvil - vi kommer tilbake :-)

1  Takk, 340knutj
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Jeg er imponert over mat og service!
Utrolig hyggelige og blide servitører - at interiøret er noe tamt bryr meg ikke, så lenge kjøkken og service er Topp!

Takk, Mona G
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Hit kommer vi ofte for å nyte østens smaker. Ofte får vi følelsen av å være i østen - fordi vi etniske norske er i fåtall. Nydelige retter til en helt grei pris. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 754klarah
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Bedre Thai mat enn YaYas og Rice Bowl. Mye mat for pengene!

Anbefales sterkt!! Litt trist interiør....men men

Dato for besøk: mai 2018
Takk, KGeoo

Reisende som så på Thai Orchid Cafe, så også på

Har du vært i Thai Orchid Cafe? Del dine erfaringer!