“Beste Thai i Oslo”
Anmeldelse av Thai Orchid Cafe

Thai Orchid Cafe
Kjøkken: Thai
Anmeldt 6. august 2021

Har vært stam kunde i alle år og er innom flere ganger i uken.Vært her med kjæresten,venner, familie og jobben. Alle elsker stedet. Veldig god mat og kjempe hyggelige servitriser.

De har også veldig god thai iskaffe, milkshake og iste som sterkt anbefales

1  Takk, Michelle1335

Anmeldt 23. juli 2021

Bestilte god vegetar pad thai, men måtte betale 30kr for å kunne ta med rester hjem. Jeg har aldri opplevd noe lignende.

Dato for besøk: august 2020
Takk, p_flowr
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Beste Thai mat i Oslo. God service. Vi var 7 stykker og alle var positivt overrasket. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, marionlX9430UI
Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Spiste noe pad thai. Gode nudler, men rekene var litt under middels. En av oss spiste stekt ribbe ( rett 26? ) og var veldig fornøyd med den.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, 161niklasj
Anmeldt 14. april 2020

Thai restaurantene vokser opp i alle større byer, og det med god grunn. Nordmenn har fått smaken på gode asiatiske matretter. Ikke aller minst på grunn av den fantastiske maten som serveres på hyggelige Thai Orchid Cafe! Fantastisk Pad Thai med ditto! Proff og rask betjening, rent og pent, og anbefales på det sterkeste! d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der

Reisende som så på Thai Orchid Cafe, så også på

Har du vært i Thai Orchid Cafe? Del dine erfaringer!