“God asiat sentralt”

Kjøkken: Kinesisk, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Asiatisk spisested som holder bra standard til en ikke alt for dyr penge. Koselig lokale tett ved Stortinget. Hyggelig betjening, dog noe forretningsmessig i stilen. Godt utvalg på menyen, likeså drikkekart. Maten smakte godt også denne gangen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Fornebu

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi snublet innom dette stedet ved en tilfeldighet fordi vi var veldig sultne etter pride.
Fin uteservering selv om den er litt ute i gaten. Store og fine lokaler inne. Servitøren var hyggelig og profesjonell.
Veldig stor meny som har noe for en hver smak. Jeg fant 3-4 veganske småretter og 2 veganske hovedretter fra menyen. Endte opp med Mahayana Pot. Sesongens grønnsaker og flere sopptyper og tofu i en smakfull saus. Selv om det var travelt kom maten ganske raskt og prisene var gode. Kan gjerne spise her igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hannelbe
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Etter en lang dag med Pride så trengte vi å spise og ønsket å sitte ute.

Uteserveringen er helt grei, sitter litt ut i veien, men alt er gjerdet inn så det er helt greit.

Spiste veganske Mahayana Pot. Mye god smak og krydder i. Forretten Tempura Tofu anbefales også. Fritert tofu i en veldig smaksrik saus.

Vennlig personale og maten ble raskt servert.

Anbefaler ett besøk her.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, solskipnes
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Maten var nydelig og servicen var bra. Men jeg ble dessverre syk av maten. Veldig synd, for hadde et triveldig besøk der.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Victoria B
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

God asiatisk mat til rimelig pris, god service og sentral beliggenhet. Kommer helt sikkert tillbake!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, cathrine_2016

Reisende som så på Mahayana Asian Dining, så også på

Har du vært i Mahayana Asian Dining? Del dine erfaringer!