“Anbefales ”

Kjøkken: Kinesisk, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi gikk tilfeldig forbi her og fikk et ledig bord. Jeg ble veldig positivt overrasket! kjemp god mat og veldig bra service! Servitøren gjorde en veldig bra jobb!! Vi spiste en rett med kylling og indrefilet, kjøttet smeltet i munnen, gode smaker og rettene var store! Mye mat for pengene, og prisene var bra!

Takk, charlottelarsen90

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette anbefales på det varmeste! Koselig sted, hyggelig personell og UTROLIG god mat. Dette må være Norges desidert beste kinesiske restaurant:)
(Tips: Kam Kon Pot)

Takk, pstoeldal
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig servering, gode smaker. Den kinesiske tapas kan anbefales som forrett.
Fikk måltidet etter kort tid.

Takk, 53sive
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Stod å ventet lenge på bord ved inngangen. Ble ignorert gjentatte ganger. Når vi omsider fikk bord og bestilt mat, så tok det 35 minutter til kelneren kom og spurte hva vi hadde bestilt igjen. Da spurte vi om hvor lang tid det tok å lage maten, siden vi allerede hadde ventet lenge. Fikk til svar at vi hadde ikke ventet så lenge og han kjeftet. Forklarte at det hadde vi, hadde bevis på tlf siden noen venner av oss ventet på at vi skulle møte de etter middagen. Han kjeftet og spurte om vi ikke ville ha mat. Droppet maten og gikk. Skal aldri livet sette mine bein i den restauranten. Ryktet skal spres til venner og bekjente

1  Takk, M5652IKcharlotte1
Anmeldt 20. november 2018

Til å være midt i turistløypa bevarer stedet mye av sin identitet, og maten er som vanlig bra. Var uheldig og fikk bord ved inngangsdøren på en dag med kald trekk..

Takk, Petter J

Reisende som så på Mahayana Asian Dining, så også på

Har du vært i Mahayana Asian Dining? Del dine erfaringer!