“God mat - utdatert atmosfære”
Anmeldelse av Mahayana Asian Dining

Mahayana Asian Dining
Kjøkken: Kinesisk, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Hyggelig betjening som forklarte maten. Minus for atmosfære og en bråkende lyd som kom fra ovnene. Anbefaler å sitte i 2. etasje.

Takk, T0mmy1989

Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Dette ble en skikkelig overraskelse, vi bestilte en setmeny med kamskjellsuppe, hummer,biff , and og tiramisu til dessert. Alt var meget godt og til en bra pris

Takk, Tomerik
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi gikk tilfeldig forbi her og fikk et ledig bord. Jeg ble veldig positivt overrasket! kjemp god mat og veldig bra service! Servitøren gjorde en veldig bra jobb!! Vi spiste en rett med kylling og indrefilet, kjøttet smeltet i munnen, gode smaker og rettene var store! Mye mat for pengene, og prisene var bra!

Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette anbefales på det varmeste! Koselig sted, hyggelig personell og UTROLIG god mat. Dette må være Norges desidert beste kinesiske restaurant:)
(Tips: Kam Kon Pot)

Takk, pstoeldal
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig servering, gode smaker. Den kinesiske tapas kan anbefales som forrett.
Fikk måltidet etter kort tid.

Takk, 53sive

Reisende som så på Mahayana Asian Dining, så også på

Har du vært i Mahayana Asian Dining? Del dine erfaringer!