“Styr unna”

Kjøkken: Kinesisk, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Uoppmerksomme og for få servitører. Ble lovd at maten ikke var sterk noe som overhodet ikke stemte. Måtte bytte mat med mannen min. Han hadde bestilt frityrstekt indrefilet - den va tørr og seig som en skosåle. Styr unna!

1  Takk, 403eirikk

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Det var fint i restauranten og betjeningen var hyggelige, men maten var ikke å skryte så veldig av. Bestilte mat der vi fikk både kjøtt og skalldyr, suppen var god men hovedrett og desserten var vi ikke fornøyde med. På hovedretten hadde hummeren med seg tarmen som jeg synes er uhygienisk, nevnte det til servitøren men hun sa det var opptil hver enkelt å spise den eller ikke noe jeg synes var en dårlig kommentar tilbake men men. Kamskjellen var litt godt tilbredt og var derfor litt sei, aspargesen var rå. Servitørene var dårlig til å se over bord om vi trengte mer vann selv når det ikke var mye gjester. I Tiramisuen var bunnen for mye dynket og ble dermed veldig bløt, synes også det kunna ha vært kakaopulver på toppen. I tillegg var di 2 servitørene vi fikk dårlig i norsk og var vanskelig å forstå når vi spurte om menyen. Så vil si dette stedet ikke er vert pengene, anbefale ikke dette stedet.

Takk, Signe2407
Anmeldt 23. januar 2021

Var der med to venner og syns hele opplevelsen var svært middelmådig. Det er rimelige priser, men jeg vil allikevel si det ikke er verdt det. Maten var helt grei og akkompagnert med dårlig/manglende service ble opplevelsen ingen høydare. Potensialet for stedet er ganske stort, men det utnyttes ikke p.t.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, simonhD2152BU
Anmeldt 9. januar 2021

Bestilte take away og fikk tre av fire retter.
Ringte resturanten for å få de til å ettersende manglende rett. De mente Foodora hadde gjort en feil og avviste hele samtalen og la på mens vi snakket sammen. Kan ikke forstå at dette går an.
Dette eransvarsfraskrivelse på høyeste plan.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Fludiums
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat med combo av kjøtt og skalldyr. Vi valgte en meny men fikk bytte noen retter likevel. God service Og ikke minst rask servering. Verdt pengene!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Ranflu

Reisende som så på Mahayana Asian Dining, så også på

Har du vært i Mahayana Asian Dining? Del dine erfaringer!