“Trivelig og travelt”
Anmeldelse av Åpent Bakeri

Åpent Bakeri
Anmeldt 13. november 2018

Vi kom til Åpent bakeri for litt sen lunsj en lørdag, og var utrolig heldig som fant et bord. Cafeen var tettpakket med folk. Unge, gamle og barnefamilier. Dette er virkelig stedet for lunsj og kaffe på Torshov! Utvalget i smørbrød og bakervarer er utmerket, og dagens suppe var en chunky tomatsuppe, full av grønnsaker og med kjempegod smak. Betjeningen er hyggelig og oppmerksom, og det er lett å trives her.
Skal jeg trekke for noe her, så er det at det blir skittent på gulvene, og noen av bakervarene vi prøvde var ikke helt timesferske. Det var på tampen av lunsjtiden, og utrolig fullt av folk, så vi har forståelse for at det kan skje. Stedet anbefales absolutt.

Etter hva jeg forstår så forvandles stedet hver kveld til en av byens beste Pizzarestauranter. . Må kanskje komme tilbake og sjekke det ut.

Takk, h_k0nr

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Denne bakerikjeden finner du flere plasser rundt omkring i Oslo. Gjennomgående gode bakevarer, stort utvalg og hyggelig betjening. Anbefaler disse stedene.

Takk, VacationOslo
Anmeldt 9. juli 2018

Gode brød og bakervarer.
hvis vi skal spise brød kjøper jeg det her. hyggelige de som jobber her også ;)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Heldagsåpent hele uken, frokost, lunsj og litt varmmat på kvelden. Mange unge kunder, godt bakverk. Hyggelig betjening, uformell atmosfære.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Jeg og samboeren dro hit for å spise lunsj. Vi fikk hver vår velsmakende sandwich, og både espresso og cappuccino smakte nydelig; omtrent som i Italia! En hyggelig og overraskende del av opplevelsen var baristaen med en dyp og fløyelsmyk stemme som sang med til behagelig musikk; virkelig prikken over i'en ! Ta deg en tur; for både kropp pigg sjel.

Dato for besøk: september 2017
Takk, PersillaM

Reisende som så på Åpent Bakeri, så også på

Har du vært i Åpent Bakeri? Del dine erfaringer!