“Hold unna! ”
Anmeldelse av Japanese Dining Sato

Japanese Dining Sato
Kjøkken: Sushi, Japansk
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Elendig mat og elendig service! Maten er ikke verdt en eneste krone! Når vi prøvde å si i fra ble vi ikke tatt seriøst. De kalte maten sin helt OK??? Hvem gjør det??

1  Takk, 859cemc

Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Bestilte ulike makiruller. Stort utvalg, men ikke noe ekstraordinær smak. Lite lokale og kanskje litt kaldt nå på vinteren. Litt vanskelig å forstå servitøren. Noe stiv pris.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, mmmmmmmmmd31
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Overpriset mat som ikke svarer til forventningene. Take away sted kvalitet som ellers ville kostet 1/3 del av prisen andre steder. Service er grei

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, olgaw928
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

For tiden den beste japanske restauranten i Oslo dersom du ønsker noe mer enn bare sushi. Generøse porsjoner og hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2017
2  Takk, KnutFrodeP
Anmeldt 23. mai 2017

Menyen på mr. Satos restaurant er ytterligere utvidet siden sist, med en rekke ramen-retter, sikkert som et resultat av at Sapporo Ramen har startet opp lenger øst i byen. Rettene vi bestilte er som alltid romslige, velsmakende og delikate. Vi har dessuten gang på gang bestilt sushi-anretninger til jubileer hjemme, og de må være blant byens aller beste med stor variasjon og meget vakker presentasjon. Vi har også hatt spesielle ønsker som er blitt ivaretatt helt upåklagelig.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Tor W

Reisende som så på Japanese Dining Sato, så også på

Har du vært i Japanese Dining Sato? Del dine erfaringer!