“Bra mat!”

Stena Line Metropolitan, Stena Saga
Vurdert som nr. 1 216 av 1 840 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Ny restaurant Eight var bra. Veldig god mat i hyggelige og rolige omgivelser. God service fra betjeningen. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kaj Elkjær K

Anmeldt 6. august 2019

A la carte-restauranten ombord er veldig bra! God mat og god service. Av en eller annen grunn har rederiet bestemt at det ikke skal være mulig å vise sin takknemlighet ved å plusse på ekstra tips. Også flere av barkeeperne er i særklasse bra, men heller ikke her er det mulig å plusse på ekstra. I og med at det bare er mulig å betale med kort må man altså sørge for å ha kontanter til dette bruk.
Kafeen ombord er en helt annen sak. For at ikke gjester skal sitte der med bare et glass vann må man betale fem kroner for et glass, selv om man kjøper full middag og vin. Dette gjelder bare i kafeen og dermed slipper man i alle fall å tenke på det å betale ekstra for service i og med at den ikke er eksisterende der.

Dato for besøk: august 2019
Takk, oddemann
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Samboer og meg reiste med Stena saga for og ha prøvd det. Gjennomsnittsalderen var 65 år. Fin livemusikk, gode drinker og god mat. Små lugarer (som sikkert ikke er uvanlig) men holdt for oss to. Discoteket var svært møkkete og luktet helt forferdelig. Der var omkring 5 stk som satt og var svært fulle. Alt lys på og ingenting som minnet om et discotek. Vi reiser ikke med denne båten igjen da dette ikke var helt etter våre preferanser.

Takk, astridsol
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 personer som hadde bestilt bord på The Steakhouse Metropolitan. Kelneren Kai tok godt i mot oss og var oppmerksom hele måltidet. Tullet med ungene og spøkte med oss voksne. Kjempekoselig. Vi bestilte burgere, biff og kveite. Alt sammen smakte veldig godt! Litt dyrt, men deilig å spise god mat i rolige omgivelser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 353ragnhildl
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Lite utvalg og veldig dyrt. 69,- for en bolle med kjøttpålegg og svett ost. 29,- for en kaffe. 42,- for en liten brus.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jomarjohansen

Reisende som så på Stena Line Metropolitan, Stena Saga, så også på

Har du vært i Stena Line Metropolitan, Stena Saga? Del dine erfaringer!