Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Jeg liker ide og pris. God valg for en viss del av folk. Først vil nevne fordeler - utrolig fin og service innstilte ansatter som jeg møt om morgenen. Trivelig kafe, koselige sitteplasser... det finnes bøker også. Fint å være ute av rommet :)
Nå noen ulemper - altfor tomt i rommet, man kan savne litt detaljer eller pyntegjenstander. Mangler vannkoker.
Ellers hadde anbefalt denne hotellen til de som sparer.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Regina I
TinaChristelS, Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Regina I!

Takk for hyggelig anmeldelse av vårt hotell!

Leit å høre at dere følte at rommet føltes tomt. Vi har tatt bort det vi føler er unødvendig for å nemlig holde prisene våre så lave som mulig. Men veldig hyggelig å høre at dere ellers var fornøyde med blant annet servicen vår :)

Vannkokere låner vi for øvrig ut fra kontoret vårt i lobbyen :)

Takk igjen for din anbefaling, og vi håper på å se deg igjen!

Anmeldt 4. november 2018

Rimelig hotell midt i Oslo, passer perfekt for de som kun skal tilbringe kort tid på hotellrommet. Anbefales. Vi lå over i 2 netter, mens vi "gjorde Oslo". Det var ikke lytt mellom rommene, og rommet var rent og pent.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Natron2511

Hei Natron2511!

Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Så gøy med gjester som ser ut til å både like og forstå vårt konsept! Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 3 venninner som leide rom her. Veldig sentralt hotell, kort vei til det meste hvis en er opptatt av at det er sentrumsnært. Fint og rent hotell.
Vi hadde 4 mannsrom med en dobbelseng og en køyeseng. Men dobbel senga var veldig hard så det ble en natt søvn med mange våkne øyeblikk og en stiv rygg dagen etter.
Vi fikk satt fra oss bagasjen på bagasje rommet uten ekstra kostnad, den dagen vi sku dra. Der stod koffertene godt i flere timer.

Takk, Lisunn
TinaChristelS, Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei Lisunn!

Takk for hyggelig anmeldelse av vårt hotell!

Veldig leit å høre at sengen var veldig hard? Hadde vært kjempefint om du kunne sendt meg en e-post med romnummeret dere hadde, slik at vi får sjekket det opp. E-post adressen min er tina@citybox.no.

Men hyggelig å høre at dere eller syntes vi hadde et fint og rent hotell :)

Takk igjen for din anbefaling, og vi håper på å se deg igjen!

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på 6, der far sitter i rullestol. For å sikre oss handikaptilgjengelighet, er vi avhengige av å ringe til hotellet fot å bestille. Vi ringte, forklarte at vi var 6 personer, og fikk mail med reservasjon.

Da vi kom hit i går, hadde vi fått et 4-mannsrom. Ringte ned til resepsjonen, men det var visst bare å ligge i de sengene som var her... Idag forsøkte vi å ordne opp, men fikk kun tilbud om å kjøpe et rom i tillegg (for de hadde aldri sagt at det fantes rom til 6 personer her...!).

Jo, det er faktisk en av deres ansatte som har sagt dette. At det er feil, er en helt annen sak. Men problemet ble vårt, og den ekstra kostnaden ble vår.

Skuffa.

Takk, linemf1
TinaChristelS, Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hei linemf1!

Takk for anmeldelse av vårt hotell!

Veldig leit at det oppsto en slik misforståelse ved bestilling, og at dere fikk en dårlig opplevelse hos oss av denne grunn.

Mener uansett å huske at vi kontaktet dere dagen etter, og ordnet med refundering for det ekstra rommet dere måtte bestille :)

Takk igjen for din anmelselse!

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Svært fornøyd med oppholdet. Man sørger selv for inn og utsjekk og det finnes ingen TV på rommet. Bortsett fra dette er det som hvilket annet hotell, bare billigere! Wifi på alle rom er inkludert, tror de fleste vil foretrekke det over TV. Tommel opp for dette tilbudet!

Reisetype: Reiste alene
Takk, 617helged
TinaChristelS, Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei Helge D!

Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)