Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 4. juli 2020

Jeg og min samboer sjekket inn hit, og var veldig fornøyde. Hotellet var lett å finne, lobbyen og fellesområdene var fine... men det som sette et preg i meg var da jeg så rommet. Oh lord, og det var dekket i hybelkaniner... vi tenkte for oss selv at vi kunne be pent om hushjelp/vaskepersonell kunne ta det, men det var jo heller ingen lobbydisk her. Dette er altfor dårlig, toppet seg med da vi så vaskepersonalet fylle vaskebøttene sine ( alle 3 ) i "kjøkken"Vasken. Tenkte for meg selv: nå kan det ikke bli verre. Sannelig så skulle de også støvsuge, da slengte hun støpslet (som vanligvis går inn i veggen), oppå "kjøkkenbordet"!!! Vaskingen av dette såkalte kjøkkenbordet og kjøkkenbenken var så her. Papir, tulle det sammen, tre sprut fra en spruteflaske og en bueformasjon på et sted... OG DET VAR DET?! For dårlig!!

1  Takk, martineandras
Tina Christel Selseth, General Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei martineandras!

Takk for din tilbakemelding!

Veldig leit å høre at renholdet den dagen ikke var så bra som det pleier og skal være. Vi får som regel veldig gode tilbakemeldinger på akkurat renhold hos oss så dette var veldig uheldig, og trist å lese. Jeg hadde satt pris på om du kunne sendt meg en e-post direkte med ditt bestillingsnummer slik at jeg kan ta tak i dette internt. Min e-post adresse er tina@citybox.no. Vi er veldig opptatt av renhold hos oss, så dette tar vi svært alvorlig.

Når det gjelder resepsjon har vi ikke en tradisjonell resepsjon, men vi er bemannet 24/7 og et tilgjengelig kontor rett ved inngangen vår.

Vi beklager denne uheldige hendelsen, og håper at ditt besøk til Oslo ikke ble fullstendig ødelagt av dette!

Takk for at du hjelper oss til å bli bedre!

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fint og sentralt hotell! Kan absolutt anbefale dette hotellet videre Eneste minuset var att vi var der på den varmeste helgen i juni og det fantes ingen mulighet til å få rommet kjøligere på. Dette er noe som burde bli fikset på. Sov lite den helgen pga varmen på rommet.

1  Takk, AnnIren92

Hei AnnIren92!

Takk for hyggelig anmeldelse av vårt hotell!

Veldig leit å lese at dere var plaget av varmen. Det har vært noen uvanlige varme dager her i Oslo som har gjort at det har vært veldig ubehagelig å være overalt. Håper dere uansett fikk låne en vifte med dere på rommet?

Ellers veldig hyggelig å høre at dere var fornøyde og vil anbefale oss videre :)

Takk igjen for din anbefaling, og vi håper på å se deg/dere igjen (på en litt kjøligere dag)! :)

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Det opprinnelige hotellet viste seg å være stengt, så det var behov for raskt å finne et alternativ. Det ble Citybox i Prinsensgate/Oslo. Vi skjønte det var små rom, og bestilte det største alternativet på 14 kvm.

Det var sannelig en boks. Såvidt mulig å gå mellom sengen og veggen, badet var rimelig størrelse, men ingen steder å legge toalettmappe. Det måtte være en av gangen ved dusj og påkledning, den andre måtte vente i sengen eller gå ut når ferdig påkledd. Sengen var forøvrig komfortabel.

Under langhelg fra torsdag til tirsdag ble det ikke byttet håndkle eller ryddet/redd opp på rommet. Dusjen hadde ikke forheng eller dør, så et håndkle måtte demme opp fra dusjrommet og ett måtte legges foran vasken. Heldigvis sto det en tralle med håndklær i gangen.

Det var veldig varmt, ingen ventilasjon/klima anlegg, men vi fikk låne en vifte i «resepsjonen». Betjeningen var blid og hyggelig, rask hjelp når nøkkelkort ikke kom ved automatisk innsjekk, ved lån av vifte og for å få ut mer toalettpapir - men det ble bare utlevert, ikke montert i den låste holderen.

Fine fellesområder, men heller ikke her var det nevneverdig rengjøring i løpet av helgen. På mandag ble det støvsuget, vasket og renset. Automater til kaffe, snacks og kaldt drikke.

1  Takk, ulfruud
Tina Christel Selseth, General Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei ulfruud,

Takk for din tilbakemelding!

Vi er veldig lei oss for å høre at du ikke er fornøyd med ditt opphold hos oss.
Når det gjelder rengjøring av borom, tilbyr vi dessverre ikke dette for øyeblikket på grunn av smittefare. Men vi tilbyr gjerne bytting av rom under lengre opphold. Ekstra håndklær låner vi ut fra host kontoret vårt ved inngangen. Dessverre går vi heller ikke inn på rom og monterer toalettpapir, igjen pga mulig smittefare.
Når det gjelder rengjøring av fellesområdene, blir disse grundig rengjort 3 ganger daglig hver eneste dag og hyppig rengjort i løpet av dagen. Kanskje det var ekstra stor pågang med gjester i fellesarealene helgen du bodde over hos oss? Jeg skal uansett undersøke dette internt. Renhold er svært viktig for oss.

Igjen veldig leit å høre at dere ikke var fornøyd med oppholdet ditt, de fleste gjestene våre er svært fornøyde med både renhold og konseptet vårt.

Håper uansett dere hadde en fin langhelg i den flotte byen vår!
Takk for at du hjelper oss til å bli bedre!

Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Citybox har en enkel løsning og bra priser men når ansatte og hotellsjefen ikke klarer å være høflige og drive en hotellkjede så vil jeg ikke anbefale dette stedet. Internettet fungerte ikke når vi var der. Ingen forklaring eller kompensasjon. Maten vi hadde i kjøleskapet ble stjålet. Veldig bråkete området med tramping over og under oss.

1  Takk, monima424
Tina Christel Selseth, General Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2020

Hei monima424!

Takk for din tilbakemelding!

Leit å høre at dere opplevde oss som uhøflige. Våre gjester er som regel veldig fornøyde med vår service. Når det gjelder internettet har vi ikke opplevd noen klager eller tilbakemeldinger om at det ikke har fungert bra. Ga du oss beskjed om dette under oppholdet deres?
Hadde satt pris på om du sendte meg en e-post med bestillingsnummeret deres slik at jeg kan grave litt i alt dette, tina@citybox.no.

Mvh,

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende overnattingssted.
Hele hotellet virker relativt nytt og moderne med fine felles oppholdsrom.
Lite, men funksjonelt dobbeltrom med god seng. Fint bad med dusj og varme i gulvet. Utsikt ut til tak i bakgård, men man kan vel ikke forvente at alt er «tipp topp» til den prisen:)
Enkelt inn- og utsjekkingssystem på automat.
Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Janicke S
Tina Christel Selseth, General Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Hei Janicke S!

Takk for hyggelig anmeldelse av vårt hotell!

Veldig gøy å høre at dere var fornøyde med beliggenheten og konseptet vårt :)
Velkommen tilbake!

Takk igjen for din anbefaling, og vi håper på å se deg igjen!