6 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 134
Trip.comUSD 134
eDreamsUSD 134
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt å sjekke inn med automat med tilsendt bestilling kode. Grei størrelse på rom og bad. God seng og bra renhold. Anbefales , her betaler man ikke for det man ikke trenger. Parkering i Paleet P hus 50 meter unna.Frokost kan kjøpes rett over gaten.

Takk, alfmagne
Cato Voreland, Daglig leder på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Alfmagne!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Så gøy med gjester som ser ut til å både like og forstå vårt konsept! Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening — de svarte på spørsmål og hjalp på en konsis og profesjonell måte. Hotellet var dessuten stilrent i utforming og som gjest var man fri til å være der uten forstyrrelser og ventetider, alt kunne gjøres på egenhånd uten å måtte spørre om hjelp.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Maps38118428945

Hei Maps38118428945!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)

Anmeldt 20. juni 2021

Ypperlig smarthotell med funksjonelle rom, hyggelig betjening og innbydende interiør!

Sentral beliggenhet med korte avstander til det meste i sentrum, få minutter unna OSLO S, Aker brygge og Karl Johan.

Stort pluss for enkel innsjekk og utsjekk. Ellers innbydende fellesarealer med flere tv-stuer, dart og fotball-spill, kjøkken med mikro og vannkoker samt mulighet for å handle snacks fra automat.

Det finnes dessuten egne strykerom og mulighet for å benytte vaskemaskin. Her har man tenkt på det meste, kommer definitiv tilbake til dette hotellet snarest!! :)

Anbefales virkelig, man får MYE for pengene!! :D

Romtips: Mye hotell for pengene!
Takk, Imst90

Hei Imst90!

Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi gleder oss til å se deg igjen! :)

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Helt ok, selv om hotellet er billig måtte vi betale over 1000kr i parkering for under to døgn. Kommer ikke til å bestille igjen da 1000kr i parkering er latterlig, leste at det var skrevet at det var rundt 300kr døgnet på Paleet men det var det altså ikke.
Det var dårlig med søvn da det var helt utrolig lytt. Hørte alt, ventilasjonen bråkte som bare det. Ble vekt kl 03.30 på natta av noe høy stønning. Hørte andre folk som dusjet.
Baddøra var utrolig tung og vanskelig å lukke. Søppeldunk på badet var full av søppel.
Ellers greie enkle rom. Grei beliggenhet.

2  Takk, 280amalieb
Tina Christel Selseth, General Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Hei 280amalieb!

Takk for anmeldelse av vårt hotell!
Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det! Du nenvte det var et problem med ventilasjonen, hadde satt pris på om du kunne kontaktet meg direkte med romnummeret ditt, slik at jeg kan undersøke dette. Direkte epost til resepsjonen er Oslo@Citybox.no, og adresser til hotellsjef.

Dumt at parkeringen bidro til å trekke ned helhetsopplevelsen din, vi er enige i at det er stive priser på parkering i oslo, vi er derfor glad for at fra og med i dag 14/06 kan vi igjennom Apcoa parkerling tilby rimelig parkering på Oslo City med 40% rabatt på døgntakst for våre gjester.

Pris for 24t parkering i oppussede lokaler koster til 252,-

Ha en fin dag, og ser frem til å høre fra deg!

Anmeldt 25. februar 2021

Man betaler ikke for unødvendig luksus, men en funksjonell og meget bra plass å overnatte. Rent Mel restauranten vegg i vegg er også knall for frokoster og man får rabatter som hotellgjest.
Alt i alt, et meget bra hotell og mitt "go too" hotell for kortere opphold på stramt budsjett. Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, monstermusiker
Tina Christel Selseth, General Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2021

Hei monstermusiker!