4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 128
FindHotelUSD 128
Orbitz.comUSD 128
Anmeldt 16. juli 2021

Vi kom til hotellet 15:40 etter å ha fått beskjed om at rommet var klart fra klokken 15:00. Det var det ikke. Så vi endte opp med å bli stående i "lobbyen" til klokka var 16:10 før vi i det hele tatt gikk skrevet ut nøkkelkortene. Vi prøvde å trykke på "trykk her om du trenger hjelp" knappen, men det kom ingen hjelp. Hotellet har dårlig ventilasjon og lyden fra andres rom og gangene høres vanvittig godt. Dette hjelper ikke hotellets ungdomsgjester. Det var høy musikk, roping og høylytt snakking fra fulle ungdommer fra rundt klokka 20:00 til klokka 04:00. I tillegg hørte jeg noen spy i heisen rett utenfor. På denne turen har jeg sovet tre netter i telt hvor en av dem var mens det tordnet men denne natten i citybox er likevel den natten jeg sov dårligst.

Kommer ikke tilbake hit, vil ha igjen pengene.

Takk, 54bendiks
Cato Voreland, Daglig leder på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei 54bendiks!

Takk for tilbakemelding !
Vi beklager virkelig denne svært uheldige hendelsen.

Basert på denne opplevelsen forstår jeg din frustrasjon.
Vi ønsker såklart ikke at dette er inntrykket du sitter igjen med av vårt hotell, så ta gjerne kontakt med meg meg direkte for å finne en løsning.

Min epost er: Cato@citybox.no

Mvh
Cato
Hotellsjef
Citybox Oslo

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt å sjekke inn med automat med tilsendt bestilling kode. Grei størrelse på rom og bad. God seng og bra renhold. Anbefales , her betaler man ikke for det man ikke trenger. Parkering i Paleet P hus 50 meter unna.Frokost kan kjøpes rett over gaten.

Takk, alfmagne

Hei Alfmagne!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Så gøy med gjester som ser ut til å både like og forstå vårt konsept! Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening — de svarte på spørsmål og hjalp på en konsis og profesjonell måte. Hotellet var dessuten stilrent i utforming og som gjest var man fri til å være der uten forstyrrelser og ventetider, alt kunne gjøres på egenhånd uten å måtte spørre om hjelp.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Maps38118428945

Hei Maps38118428945!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)

Anmeldt 20. juni 2021

Ypperlig smarthotell med funksjonelle rom, hyggelig betjening og innbydende interiør!

Sentral beliggenhet med korte avstander til det meste i sentrum, få minutter unna OSLO S, Aker brygge og Karl Johan.

Stort pluss for enkel innsjekk og utsjekk. Ellers innbydende fellesarealer med flere tv-stuer, dart og fotball-spill, kjøkken med mikro og vannkoker samt mulighet for å handle snacks fra automat.

Det finnes dessuten egne strykerom og mulighet for å benytte vaskemaskin. Her har man tenkt på det meste, kommer definitiv tilbake til dette hotellet snarest!! :)

Anbefales virkelig, man får MYE for pengene!! :D

Romtips: Mye hotell for pengene!
Takk, Imst90

Hei Imst90!

Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi gleder oss til å se deg igjen! :)

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Helt ok, selv om hotellet er billig måtte vi betale over 1000kr i parkering for under to døgn. Kommer ikke til å bestille igjen da 1000kr i parkering er latterlig, leste at det var skrevet at det var rundt 300kr døgnet på Paleet men det var det altså ikke.
Det var dårlig med søvn da det var helt utrolig lytt. Hørte alt, ventilasjonen bråkte som bare det. Ble vekt kl 03.30 på natta av noe høy stønning. Hørte andre folk som dusjet.
Baddøra var utrolig tung og vanskelig å lukke. Søppeldunk på badet var full av søppel.
Ellers greie enkle rom. Grei beliggenhet.

2  Takk, 280amalieb
Tina Christel Selseth, General Manager på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Hei 280amalieb!

Takk for anmeldelse av vårt hotell!
Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det! Du nenvte det var et problem med ventilasjonen, hadde satt pris på om du kunne kontaktet meg direkte med romnummeret ditt, slik at jeg kan undersøke dette. Direkte epost til resepsjonen er Oslo@Citybox.no, og adresser til hotellsjef.

Dumt at parkeringen bidro til å trekke ned helhetsopplevelsen din, vi er enige i at det er stive priser på parkering i oslo, vi er derfor glad for at fra og med i dag 14/06 kan vi igjennom Apcoa parkerling tilby rimelig parkering på Oslo City med 40% rabatt på døgntakst for våre gjester.

Pris for 24t parkering i oppussede lokaler koster til 252,-

Ha en fin dag, og ser frem til å høre fra deg!