2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 101
Orbitz.comUSD 101
FindHotelUSD 101
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt varmt på rommet, ble heller ikke bedre da det var fest på naborommene til langt på natt. Skulle vært ro der kl 23.00. Hotel rommet holder bra standard, og selvbetjent booking fungerte utmerket. Hotellet ligger sentralt i Oslo med parkering i nærheten.

Takk, Tourist68484365904
Cato Voreland, Daglig leder på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Tourist68484365904!

Det er veldig leit å høre om opplevelsen du hadde på hotellet.

Vi kan forstå at konseptet vårt ikke er for alle, men de fleste av våre gjester liker hotellet vårt og føler at vi tilbyr god valuta for pengene. Når det gjelder vanskeligheter med varmen og bråkete gjester håper jeg at du var i stand til å ta med oss under oppholdet ditt, slik at vi kunne hjelpe deg.

Uansett, håper vi det minste du likte besøket i vår vakre by!
Beste hilsener, Citybox Oslo

Anmeldt 16. juli 2021

Vi kom til hotellet 15:40 etter å ha fått beskjed om at rommet var klart fra klokken 15:00. Det var det ikke. Så vi endte opp med å bli stående i "lobbyen" til klokka var 16:10 før vi i det hele tatt gikk skrevet ut nøkkelkortene. Vi prøvde å trykke på "trykk her om du trenger hjelp" knappen, men det kom ingen hjelp. Hotellet har dårlig ventilasjon og lyden fra andres rom og gangene høres vanvittig godt. Dette hjelper ikke hotellets ungdomsgjester. Det var høy musikk, roping og høylytt snakking fra fulle ungdommer fra rundt klokka 20:00 til klokka 04:00. I tillegg hørte jeg noen spy i heisen rett utenfor. På denne turen har jeg sovet tre netter i telt hvor en av dem var mens det tordnet men denne natten i citybox er likevel den natten jeg sov dårligst.

Kommer ikke tilbake hit, vil ha igjen pengene.

Takk, 54bendiks

Hei 54bendiks!

Takk for tilbakemelding !
Vi beklager virkelig denne svært uheldige hendelsen.

Basert på denne opplevelsen forstår jeg din frustrasjon.
Vi ønsker såklart ikke at dette er inntrykket du sitter igjen med av vårt hotell, så ta gjerne kontakt med meg meg direkte for å finne en løsning.

Min epost er: Cato@citybox.no

Mvh
Cato
Hotellsjef
Citybox Oslo

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt å sjekke inn med automat med tilsendt bestilling kode. Grei størrelse på rom og bad. God seng og bra renhold. Anbefales , her betaler man ikke for det man ikke trenger. Parkering i Paleet P hus 50 meter unna.Frokost kan kjøpes rett over gaten.

Takk, alfmagne

Hei Alfmagne!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Så gøy med gjester som ser ut til å både like og forstå vårt konsept! Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening — de svarte på spørsmål og hjalp på en konsis og profesjonell måte. Hotellet var dessuten stilrent i utforming og som gjest var man fri til å være der uten forstyrrelser og ventetider, alt kunne gjøres på egenhånd uten å måtte spørre om hjelp.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Maps38118428945

Hei Maps38118428945!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen! :)

Anmeldt 20. juni 2021

Ypperlig smarthotell med funksjonelle rom, hyggelig betjening og innbydende interiør!

Sentral beliggenhet med korte avstander til det meste i sentrum, få minutter unna OSLO S, Aker brygge og Karl Johan.

Stort pluss for enkel innsjekk og utsjekk. Ellers innbydende fellesarealer med flere tv-stuer, dart og fotball-spill, kjøkken med mikro og vannkoker samt mulighet for å handle snacks fra automat.

Det finnes dessuten egne strykerom og mulighet for å benytte vaskemaskin. Her har man tenkt på det meste, kommer definitiv tilbake til dette hotellet snarest!! :)

Anbefales virkelig, man får MYE for pengene!! :D

Romtips: Mye hotell for pengene!
Takk, Imst90

Hei Imst90!

Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi gleder oss til å se deg igjen! :)