3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 102
Orbitz.comUSD 102
Trip.comUSD 101
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Skal du ha eit enkelt, trygt og reint hotell, berre ein plass å sove, er dette hotellet midt i blinken. Ingen frukost, men mange moglegheiter rundt hotellet med den sentrale plasseringa. Automatisk og problemfri innsjekking kvar gong der ein betaler før ein får nøkkelkortet. Denne gongen hadde eg bestilt eit enkeltrom, og var positivt overraska over at senga likevel var 120 cm brei. Lite skrivbord og vindu ut mot bakgård, derfor relativt stille. Men det blei varmt, og då var det berre å ringe ned til resepsjonen for å hente opp ei bordvifte. At rommet ikkje blir rydda/vaska kvar dag er heilt innafor, både klimamessig, men også for å halde prisane nede. Måtte be om ekstra toalettpapir sjølv om rullen var stor i utgangspunktet, det var tydelegvis ikkje sjekka kor mykje som var att på den. Og slikt oppdagar ein gjerne når ein treng det mest! Og sjølv om standarden er enkel og ein har det ein treng, så hadde det vore greitt med eit glas på badet, både til å drikke av og til å setje tannbørsten i. Sjølvsagt ikkje i plast, men gjerne i papp eller eit vanleg glad. Blir ein tørst må ein drikke av kranen, for det går ikkje an å få plassert vatnflaska for å fylle på den. Ved førre opphald fekk eg 15% rabatt på mitt neste opphald. Det hadde eg gløymt då eg sjekka inn og gjekk glipp av den. Det hadde vore fint om dette blei fanga opp av systemet slik at eg fekk den rabatten. Bur gjerne her fleire gongar, og kjem til å anbefale hotellet til andre. Men vil eg ha ein skikkeleg hotellfrukost, veljer eg ein annan stad. Men mykje for pengane på Citybox!

Romtips: Trikkestopp utanfor hotellet, elles kort veg til mange busstopp og Oslo S.
Reisetype: Reiste alene
Takk, Mariann S
Cato Voreland, Daglig leder på Citybox Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Mariann S!
Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Så gøy med gjester som ser ut til å både like og forstå vårt konsept! Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det!

Her belyser du også ting som vi som hotell tar til oss, og ønsker å bli bedre på. Takk for tilbakemeldingene.
Vi har tidligere hatt plastglass på rommet, men dette er ikke lov lengre, så vi jobber for å finne en løsning på dette.

Kontakt oss før ditt neste besøk for å få tilsendt rabattkoden på 15%.

Mvh
Citybox Oslo

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt varmt på rommet, ble heller ikke bedre da det var fest på naborommene til langt på natt. Skulle vært ro der kl 23.00. Hotel rommet holder bra standard, og selvbetjent booking fungerte utmerket. Hotellet ligger sentralt i Oslo med parkering i nærheten.

Takk, Tourist68484365904

Hei Tourist68484365904!

Det er veldig leit å høre om opplevelsen du hadde på hotellet.

Vi kan forstå at konseptet vårt ikke er for alle, men de fleste av våre gjester liker hotellet vårt og føler at vi tilbyr god valuta for pengene. Når det gjelder vanskeligheter med varmen og bråkete gjester håper jeg at du var i stand til å ta med oss under oppholdet ditt, slik at vi kunne hjelpe deg.

Uansett, håper vi det minste du likte besøket i vår vakre by!
Beste hilsener, Citybox Oslo

Anmeldt 16. juli 2021

Vi kom til hotellet 15:40 etter å ha fått beskjed om at rommet var klart fra klokken 15:00. Det var det ikke. Så vi endte opp med å bli stående i "lobbyen" til klokka var 16:10 før vi i det hele tatt gikk skrevet ut nøkkelkortene. Vi prøvde å trykke på "trykk her om du trenger hjelp" knappen, men det kom ingen hjelp. Hotellet har dårlig ventilasjon og lyden fra andres rom og gangene høres vanvittig godt. Dette hjelper ikke hotellets ungdomsgjester. Det var høy musikk, roping og høylytt snakking fra fulle ungdommer fra rundt klokka 20:00 til klokka 04:00. I tillegg hørte jeg noen spy i heisen rett utenfor. På denne turen har jeg sovet tre netter i telt hvor en av dem var mens det tordnet men denne natten i citybox er likevel den natten jeg sov dårligst.

Kommer ikke tilbake hit, vil ha igjen pengene.

Takk, 54bendiks

Hei 54bendiks!

Takk for tilbakemelding !
Vi beklager virkelig denne svært uheldige hendelsen.

Basert på denne opplevelsen forstår jeg din frustrasjon.
Vi ønsker såklart ikke at dette er inntrykket du sitter igjen med av vårt hotell, så ta gjerne kontakt med meg meg direkte for å finne en løsning.

Min epost er: Cato@citybox.no

Mvh
Cato
Hotellsjef
Citybox Oslo

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt å sjekke inn med automat med tilsendt bestilling kode. Grei størrelse på rom og bad. God seng og bra renhold. Anbefales , her betaler man ikke for det man ikke trenger. Parkering i Paleet P hus 50 meter unna.Frokost kan kjøpes rett over gaten.

Takk, alfmagne

Hei Alfmagne!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening — de svarte på spørsmål og hjalp på en konsis og profesjonell måte. Hotellet var dessuten stilrent i utforming og som gjest var man fri til å være der uten forstyrrelser og ventetider, alt kunne gjøres på egenhånd uten å måtte spørre om hjelp.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Maps38118428945

Hei Maps38118428945!
Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!