“En liten perle i en "stor" by”
Anmeldelse av Cafe Elise

Cafe Elise
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi skulle på Gimle kino og kose oss jeg og kjekken min. Men før filmen ville vi ha et koselig måltid sammen. Vi vandret rundt i gatene og kom over denne fine lille perlen av et sted i Oslo by.
God spansk mat, rolig atmosfære og rolig spanskinspirert musikk. Personalet var veldig hyggelig og anbefalte en god og fyldig rødvin. Aiolien de serverte som apéritif sammen med oliven må være byens beste. Nam. Kjøttet var bra stekt og sammen med grønnsakene var det et godt måltid.
Vi kommer definitivt tilbake hit.

Takk, solveigsynn_veh

Anmeldt 3. september 2018

Enkel og god mat til en fornuftig pris.
Veldig hyggelig betjening.
Fin uteplass når været tillater det.

Takk, sven-fender
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk God Mat. Variert Meny. Koselig.
Pent og rent. Bra Priser Til Å Ligge På
Frogner. Anbefales. Skulle Noe Kritiseres,
Så Hadde De IKKE Ordentlig Kaffemaskin.
Du Får En Dårlig Cappucino Til En Høy Pris.

1  Takk, Koseklumpen
Anmeldt 6. august 2018

Jeg har skrevet det før og skriver igjen. Dette er en sjarmerende og koselig bydelskafe på Forgner. God service og god spanskinspirert mat. Ta gjerne en tur innom

1  Takk, KristianL501
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Lurt å bestille bord. Det gjorde vi! 6 venner feiret fødselsdag. Vi koste oss masse med god mat og vin.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Gerd Jenny A

Reisende som så på Cafe Elise, så også på

Har du vært i Cafe Elise? Del dine erfaringer!