eDreamsUSD 86
Trip.comUSD 97
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Jeg ankom hotellet på kvelden, ble møtt av ett hyggelig personalet.

Hadde bestilt dobbeltrom, men syns ikke det kan kalles ett dobbeltrom når sengen står inntil veggen og dersom man er to personer så må den ene klarte over den andre for å gå på do. Og rommet er like lite som ett bøttekott..

Dagen etter så så jeg ett håndavtrykk på veggen hvor noen tydeligvis hadde gosset seg ekstra også tatt opp etter veggene. (Dette syntes kun i dagslys)

Ellers så syns jeg at personalet var hjelpelig, hyggelig og smilte.

Men kommer nok ikke til å sove her mer...

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Tinaaleksa
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god atmosfære ..Hyggelig betjening..liker konseptet betal og forsyn deg .
Små rom ..men reint og praktisk.
Sentralt..men stille.
Et fint sted for folk m nedsatt lydtoleranse.
Gratis sykkel utlån.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Tussetrollet
Thomas F, Front Office Manager på Smarthotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Hei Tussetrollet,

Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på!
Godt å høre at du liker konseptet av self-service :)
Håper vi ser deg igjen!

Med vennlig hilsen,
Team Oslo

Anmeldt 14. februar 2020

Booket tilfeldigvis sent på kvelden via bekjent som hadde bod der, meget bra service! Rent rom. Treng ikke være 40 kvm for å være topp. Anbefales!
Kommer tilbake. hilsen sliten ung man fredagsmorgen hehehe

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, kjell robin j

Hei KRJ2020,

Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å høre at du hadde et trivelig opphold hos oss. Veldig hyggelig at du nevner servicen, vi har et av Oslo's beste team og er stolte over å gi våre gjester best mulig service. Ser frem til å ha deg som gjest igjen!

Hilsen
Team Oslo

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Utruleg kult retrokonsept med gjenbruk av møblar i hotellet sin lobby og spisesal. Romma var relativt små, vi hadde superior rom og det var lite. Badet var stort, nesen like stort som rommet. God frukost, kunne kanskje satsa enno meir på heimelaga?

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, lindarM9470CX
Thomas F, Front Office Manager på Smarthotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2020

Hei Linda,

tusen takk for at du tok deg tid til en tilbakemelding.

Smarthotel Oslo har vært hjemme hos Ola og Kari nordmann for å hente gjenbruksmøbler og andre skatter med en lang historie. Våre tidligere møbler blir gjenbrukt videre.

Velkommen tilbake for en bærekraftig overnatting!

Anmeldt 21. januar 2020

Hadde et veldig fint opphold.
Rolig og stille, sentralt beliggende samtidig som det ligger litt skjermet til, veldig hyggelig personale. God frokost. Vedig stilig innredet 1.ETG.
Anbefales! Kommer mest sannsynlig til å bo her ved neste Oslobesøk

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 731hannea
Thomas F, Resepsjonssjef på Smarthotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2020

Hei,

Dette var kjempehyggelig å høre, tusen takk! Vi har brukt masse tid på å få til en flott 1. etasje så det er ekstra stas å få tilbakemeldinger på den. Vi gleder oss til å få deg på besøk igjen.

Med vennlig hilsen,
Team Smarthotel Oslo