2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Anmeldt 21. juli 2021

De markedsfører seg selv som rom på størrelse med en fryseboks, så styr unna om du ikke liker å gå ut av rommet for å snu deg. Rommene er som dekklugarene på danskebåten, bare med vindu.
Ellers er WiFi bare kilde til irritasjon. Lad opp mobilkvota dersom du ønsker å gjøre mer på nett enn å lese nyheter. Jeg målte den til 0,32 mbps!!!
Betjeningen var hyggelig nok, og rommet virket rent og pent. Pluss for det.
Frokost prøvde vi ikke. Det er en Backstube ikke langt unna.
Stille nabolag og grei gåavstand til sentrum av byen. Pluss for det.

Takk, kjelljol
Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk helg på deres hotell. Hyggelige ansatte som sto og tok imot meg med et smil både morgen og kveld.
Deilig med hotell midt i sentrum, så sentralt.
Stille og rolig på natta. Hadde ikke soverom med vindu mot veien, det var litt deilig. Ellers rent og pent.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, kvinnse
Anmeldt 28. september 2020

Billig, rent, god frokost, stille. Men rommet var ekstremt lite. Sengen var kun 140 cm bred, og med vegger på tre sider (du kunne altså gå ut av sengen bare på en side). Hele rommet var ca 2,4 m bredt. Ved siden av sengen var det en stol, og noe annet var det ikke. Ingen knagger, ingen skuffer, ingen hyller.

Badet og WC var på 1,2 x 1,2 meter, og det sier seg selv at dusjen var liten, vasken var liten, og det var ingen hyller til å legge fra seg noe på. Det var ikke engang et sted å sette fra seg et vannglass.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, MorSte68
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Jeg ankom hotellet på kvelden, ble møtt av ett hyggelig personalet.

Hadde bestilt dobbeltrom, men syns ikke det kan kalles ett dobbeltrom når sengen står inntil veggen og dersom man er to personer så må den ene klarte over den andre for å gå på do. Og rommet er like lite som ett bøttekott..

Dagen etter så så jeg ett håndavtrykk på veggen hvor noen tydeligvis hadde gosset seg ekstra også tatt opp etter veggene. (Dette syntes kun i dagslys)

Ellers så syns jeg at personalet var hjelpelig, hyggelig og smilte.

Men kommer nok ikke til å sove her mer...

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Tinaaleksa
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god atmosfære ..Hyggelig betjening..liker konseptet betal og forsyn deg .
Små rom ..men reint og praktisk.
Sentralt..men stille.
Et fint sted for folk m nedsatt lydtoleranse.
Gratis sykkel utlån.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Tussetrollet
Thomas F, Front Office Manager på Smarthotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Hei Tussetrollet,

Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på!
Godt å høre at du liker konseptet av self-service :)
Håper vi ser deg igjen!

Med vennlig hilsen,