“Helt greit sted, men ikke noe spesiell!”
Anmeldelse av Sushi City Wok

Sushi City Wok
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 4 uker siden

Vi spiste Won-ton suppe og Miso suppe som var helt ok. Softshell crab futo maki kan jeg anbefale, den var veldig god. Ellers har stedet ikke noe særlig atmosphere, dette er mer et sted for take- away. Positiv er at de har mange vegetariske retter.
Prisnivå var god - du får det du betaler for.

Takk, 461annettb

Anmeldt 5. november 2018

Forrige lørdag fikk jeg besøke av venner fra USA og hadde da anledning til å ta en tur på byen fra slottet til OsloS som jeg ikke hadde på lenge. Etter en lange tur nesten over hele Karl Johan var vi sulten men vil ha noe enkelt for å kunne fortsatt ganske raskt. Plutselig så vi en liten skilt "Sushi City Wok" og bestemte oss å prøve. Det viser seg å være en uglemmelig opplevelse. Sushi er nydelig men best er den servisen og velkommen som vi fikk. Den enkelt måltiden var ikke bare deilig men også svært rimelig. Den sushi er sikkert blant de beste i Oslo og er absolutt til å anbefale.

Takk, ThanhvanDo
Anmeldt 31. oktober 2018

Heftig gatekjøkken-feeling gjør at jeg ikke anbefaler noen å sette seg ned der, men som takeway? Kjørrr! Flott service, hyggelige ansatte og superraskt levert kvalitetssashimi - til en svært overkommelig pris. Jeg kommer definitivt til å dra tilbake.

Takk, ElenaaQq
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat som alltid, gikk her med kjæresten min som egentlig ikke er noe sushi fan som meg men hun likte det veldig godt her. De ansatte her er også ekstremt hyggelige.

Takk, vebjorn97
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og meget hyggelig personal. Bestilte sushi og sashimi, som smakte godt og var lagt opp meget presentabelt. Prisene er gode og man får veldig mye mat for pengene. Et anbefalt sted om man har lyst på et godt måltid eller bestille og ta med.

Takk, Linda F

Reisende som så på Sushi City Wok, så også på

Har du vært i Sushi City Wok? Del dine erfaringer!