“Genialt lite sushi-sted”

Kjøkken: Japansk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. september 2021

Dette var en bra opplevelse. Var innom for å ta med noe tilbake til hotellet. Laget på stedet mens du venter. Godt utvalg, god og vennlig service. God kvalitet på maten.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ole Jacob J

Anmeldt 6. mars 2021

Vi bestilte takeaway crispy duck og panang curry via en lettvint nettside. Kudos for nettløsningen. Men vi ble overrasket da vi kom tilbake på hotellrommet og oppdaget at dette var ferdigmat som var plastpakket slik vi kjenner det fra Fjordland, Toro og denslags. Så det vi trodde var fersklaget mat til en hyggelig pris, ble ferdigmat varmet i en micro (vil jeg tro) til en høy pris. Trippel (minst) pris av sammenlignbare retter i dagligvarebutikken... Så det var skuffende, selv om maten var helt grei. Absolutt spiselig, men det kan jo aldri bli f.eks. like spenstige grønnsaker ved å varme opp igjen mat på denne måten.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, Leif55
Anmeldt 17. september 2020

Vi fikk servert maten av hyggelig personlale i en liten restaurant. Maten var smakfull og god. Litt lite lokale, så anbefaler take-away.

Takk, Regine R
Anmeldt 4. juli 2020

En av di beste smaksopplevelsene jeg har hatt! Liten og trang plass, men helt utrolig hva di kan få til med maten! En absolutt tier!

2  Takk, leneh612
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Snublet over stedet helt tilfeldig, så at det hadde fått gode anmeldelser og gikk inn. Nydelig mat og hyggelig betjening. Gode og spennende alkoholfrie drikkevarer. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, BrithP

Reisende som så på Sushi City Wok, så også på

Har du vært i Sushi City Wok? Del dine erfaringer!