“God sushi”

Kjøkken: Sushi
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte sushi til å ta med hjem. Nettsiden deres fungerte godt og maten var klar til å hentes på angitt klokkeslett.
139kr for 14 biters sushi-meny. Sushien smakte godt og var fint presentert.

1  Takk, VacationOslo

Anmeldt 10. april 2021 via mobile enheter

Som man jo noen ganger gjør, bestilte vi på nett og ønsket maten ferdig på gitt tidspunkt. Det gikk svært dårlig. Da maten skulle hentes, var den ikke påbegynt, noe som medførte over 30 minutters utendørs (Covid-19) ventetid. Da sushien kom, så maki-rullen ut som noe som hadde eksplodert i et laboratorium. Maki-rullen med «nykokt» hummer, var selvsagt ikke nykokt.... Nigirien med laks var ok, noe som bare skulle mangle, siden det er det enkleste stykke nigiri man kan lage. Vi bytter sushi-sjappe.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Gaute H
Anmeldt 22. januar 2021 via mobile enheter

Kjøpte fredagssushien og tok med hjem, var dessverre en stor skuffelse. Makien var ikke godt rulla og åpen, var umulig og spise. Ble bare klin. Scampien inni hadde haler og var ikke ordentlig rensa, måtte spytte ut flere skall. Avokadoen var verken moden eller godt nok skrellet. Blir ikke gjenkjøp her..

Dato for besøk: januar 2021
Takk, dragis1
Anmeldt 31. januar 2020

Har kjøpt sushi her jevnlig. Tidligere har jeg syntes kvaliteten har vært grei. Ikke i toppklasse men karakter 3 til 4.
Enten har jeg blitt mer kresen, eller så har kvaliteten på råvarene og håndverk blitt dårligere den seneste tiden. Pistrete ingefær, dårlig wasabi etc.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Stig J
Anmeldt 20. januar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte hver vår forrett. Mannen min bestilte kyllingspyd og jeg bestilte grillet kamskjell. Begge rettene smakte kjempegodt. På minussiden spurte servitøren om vi ønsket forretten samtidig som sushien vi bestilte, og vi sa vi ønsket forretten først. Likevel fikk mannen min forretten mye før meg, så kom sushien... da hadde de glemt rekkefølgen, og den nye servitrisen tok lett på det og bare spurte om det var greit at jeg spiste sushien før forretten min! Ugh.
Fisken de brukte var utrolig god! Myk og smøraktig, men risen var noe for hard, dessverre.
Alt i alt en grei matopplevelse med "vanlige" priser.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, kristinmariebo

Reisende som så på Wasabi Sushi Oslo, så også på

Har du vært i Wasabi Sushi Oslo? Del dine erfaringer!